סארי: "רונאלדו לא חד", בנאפולי חגגו: "רק אנחנו יכולים לנצח את יובנטוס"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Marco Rosi/Getty Images

הפורטוגלי הפסיד שני גמרים ברציפות לראשונה בקריירה וחטף. "היה הכי גרוע על המגרש", נכתב ב"גאזטה". גם המאמן ספג: "הוא נמצא בסיוט". דה לורנטיס פירגן למאמנו: "מאז שהגיע - הכל השתנה". האוהדים חגגו ברחובות

(גודל טקסט)

מאוריציו סארי חלם על תואר ראשון בכדורגל האיטלקי וגם כריסטיאנו רונאלדו רצה את התואר שחמק ממנו בעונה שעברה, אך לנאפולי היו תוכניות אחרות. הקבוצה של ג'נארו גאטוסו גברה על יובנטוס בפנדלים אתמול (רביעי) בגמר ראשון שמגיע להכרעה מהנקודה הלבנה מאז 2009, וזכתה בגביע האיטלקי השישי בתולדותיה והראשון מאז 2014. בזמן ששחקני נאפולי עמדו במעגל והקשיבו לנאום המרגש של גאטוסו, בצד של הגברת הזקנה היו פנים נפולות. "יובה שוב הייתה איטית ולא עקבית, הבעיות מחצי הגמר נגד מילאן חזרו ובגדול", נכתב בביקורת גדולה על היכולת של האלופה. 

"נאפולי, זה שלך ובצדק!", צעקה הכותרת ב"קוריירה דלה ספורט", שם נכתב שנאפולי נולדה מחדש. "רינו (גאטוסו) בנה קיר, סארי נותר בפינה". "ניצחון לנאפולי ואסון לסארי", נכתב ב"טוטוספורט". "יובה מאכזבת כשכמעט ולא סיכנה את השער. נאפולי הייתה ראויה הרבה יותר מיובה, שהפסידה תואר שני העונה".

מי שהיה מתוסכל מאוד הוא כריסטיאנו שהיה אמור לבעוט את הפנדל האחרון אך לאחר ההחמצות של פאולו דיבאלה ודנילו – כלל לא בעט. הפורטוגלי, שהחמיץ מהנקודה נגד מילאן כזכור – היה מאוד לא חד. זו הפעם הראשונה בקריירה בה הפסיד בשני גמרים ברצף (יובה נכנעה השנה ללאציו בסופר קאפ האיטלקי). "הוא כבש 53 שערים ב-77 משחקים, אבל מבחינת התאכלס הוא זכה רק בסקודטו ובסופר קאפ בשנתיים", נכתב. השוער ג'ינלואיג'י בופון שהיה נפלא בין הקורות, החמיץ הזדמנות להשוות את שיאו של רוברטו מנצ'יני שזכה בגביע שש פעמים.


בופון. משחק מעולה לא הספיק (FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)

לאחר המשחק הודה סארי שמיעט לדבר עם שחקניו: "לא אמרתי להם הרבה. הייתי כועס ומאוכזב בדיוק כמוהם. ברגעים האלה הכי טוב לשתוק. אשוחח איתם מחר (היום) בבוקר". המאמן ניתח: "יש אכזבה גדולה עבור המועדון, החבורים והאוהדים אך אנחנו לא יכולים לעשות דבר, אנחנו חסרי חדות. היו חסרים לנו שחקנים, נאלצנו לעשות בחירות שונות, הכושר שלנו לא אופטימלי. לא חזרנו טוב מהפגרה".

על רונאלדו: "הוא באותה הצורה כמו האחרים, כמו דיבאלה ודוגלאס (קוסטה). הוא חסר את החדות שכה אפיינה אותו. לא הצלחנו להפוך את השליטה שלנו להזדמנויות טובות להבקעה". הפורטוגלי, אגב, זכה לתואר המפוקפק כאיש הגרוע ביותר על כר הדשא לפי "גאזטה דלה ספורט".

קוואדראדו תקף: "רצינו לנצח אבל נאפולי התגוננה עם 11 שחקנים והיה קשה למצוא שטחים. עכשיו עלינו להסתכל קדימה על אף המרירות כי יש לנו אתגרים בליגה ובליגת האלופות. אנחנו קבוצה נהדרת ונמצא שוב את האמונה כמו לפני הפגרה. אסור לנו להביט לאחור. אנחנו משחקים כדורגל טוב ומתקרבים לרחבה אך עלינו להשתפר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי