סערה לפני בולוניה: פיאניץ' התעמת עם סארי, גם רונאלדו כועס

מיראלם פיאניץ', כריסטיאנו רונאלדו
מיראלם פיאניץ', כריסטיאנו רונאלדו | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

יובנטוס רוצה לחזור לנצח במשחק הליגה הראשון שלה מאז פגרת הקורונה ביום שני, אלא שלא שקט אצל האלופה. הבוסני עשוי לספוג עונש ולהישאר מחוץ לסגל, הפורטוגלי זעם על כך ששובץ בחוד. היגוואין בספק

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עברו על יובנטוס ובעיקר על מאמנה מאוריציו סארי. לאחר שבקושי עברו את מילאן הגיע הפסד בגמר הגביע לנאפולי. המאמן איבד תואר נוסף העונה יחד עם הסופר קאפ (יובה נכנעה 3:1 ללאציו) והלחץ עליו הוא עצום. מחר (שני) תקווה האלופה לחזור לנצח במשחק הראשון שלה בליגה מאז פגרת הקורונה כשתתארח במשחק חוץ בבולוניה (22:45) נגד המדורגת במקום העשירי בטבלה. יובה כזכור מובילה רק בנקודה יתרון על פני לאציו כשנותרו 12 מחזורים לסיום. בינתיים בתקשורת מדווחים על אווירה קשה באימונים.

לפי "לה סטפמה", סארי התעמת עם מיראלם פיאניץ' יותר מפעם אחת והקשר הבוסני עלול לשלם את המחיר ואולי יהיה אף מחוץ לסגל. בתקשורת האיטלקית נטען כי סארי תכנן לספסלו כבר בגמר הגביע נגד נאפולי אך למזלו של הבוסני סמי קדירה עדיין לא היה בריא.

מעבר לכך, ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב באריכות כי המאמן וכריסטיאנו רונאלדו ממש לא משדרים על אותו גל. הפורטוגלי זועם על כך שהתבקש לשחק בחוד ההתקפה בעמדת ה-'9' בה לא מרגיש בנוח, וכבר שוחח עם מאמנו בעניין לא פעם. כבר לא יכול לחכות לחזרתו של גונסאלו היגוואין.

"זה די ברור שאין ביניהם הרמוניה מוחלטת", נכתב. "מדובר בשני עולמות נפרדים שחייבים להתאחד. ברור לשניהם שהשפה המשותפת היא עבודה וכל צעד יצטרך להסתגל, אך יש ביניהם הרבה מאוד מחלוקות". בתקשורת נכתב באריכות עד כמה שניהם חוו שינויים גדולים – רונאלדו נאלץ להסתגל למאמן שונה משמעותית ממאסימיליאנו אלגרי, וסארי פוגש כוכב הרבה יותר גדול מאשר אדן הזאר שפרח תחתיו בצ'לסי. המאמן עצמו נחל אכזבה גדולה משלישיית ההתקפה שכללה את דוגלאס קוסטה ופאולו דיבאלה לצד הפורטוגלי.

ובחזרה למשחק – יובה נכנעה בשניים משלושת משחקי הליגה האחרונים מחוץ לביתה כשהפסידה 2:1 לנאפולי וכן לוורונה. הקבוצה תצטרך להסתדר ללא המגן השמאלי הפצוע אלכס סנדרו. היגוואין כאמור נמצא בספק למשחק אך נראה שגם אם ייכלל בסגל לא יפתח ב-11.

ומה לגבי היריבה? בולוניה לא שיחקה מאז ה-29 בפברואר כשנכנעה 2:0 ללאציו בחוץ. היא לא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה. הניצחון האחרון הושג על חשבון רומא באולימפיקו (2:3). הבלם מטיה באני ייעדר בשל צהובים.

היגוואין. רונאלדו מחכה לו (Alessandro Sabattini/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי