יובנטוס חזרה לליגה עם 0:2 על בולוניה, רונאלדו ודיבאלה כבשו בשער ענק

פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו
פאולו דיבאלה וכריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הגברת הזקנה לא התקשתה מול הקבוצה מהמקום ה-10 והגדילה זמנית את הפער מלאציו לארבע נקודות. 1:4 קליל למילאן על לצ'ה, רק 1:1 לפיורנטינה נגד ברשיה

קבוצות: יובנטוס מילאן
(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נמשך גם הערב (שני), כאשר יובנטוס שבה לשחק במסגרת הסרייה A וגברה 0:2 על בולוניה. גם מילאן שבה לכר הדשא והבכורה המחודשת שלה בליגה הייתה מוצלחת ביותר, עם 1:4 על לצ'ה שנותרה מתחת לקו האדום. במשחק נוסף שנערך, פיורנטינה וברשיה נפרדו ב-1:1.

בולוניה – יובנטוס 2:0
אחרי האכזבה בגמר הגביע וההפסד מול נאפולי בפנדלים, הגברת הזקנה חזרה גם לליגה ולא התקשתה מול הקבוצה מהמקום העשירי. עם שלוש הנקודות שהרוויחה, יובה הגדילה זמנית את הפער בפסגה מלאציו לארבע נקודות והבטיחה את המקום הראשון  גם בסיום המחזור.

כריסטיאנו רונאלדו היה פעלתן וגם כבש את הראשון בדקה ה-23 בפנדל מדויק עם בעיטה חדה ועוצמתית לפינה השמאלית אחרי שמתייס דה ליכט הוכשל ברחבה. בדקה ה-36 פאולו דיבאלה קבע את תוצאת המשחק עם שער פשוט נהדר אחרי שקיבל כדור בעקב מפדריקו ברנרדסקי וסיפק בעיטה אדירה לחיבורים מ-18 מטרים. בחצי השני האלופה הורידה הילוך, אך המארחת לא הצליחה לצמק את התוצאה. אגב, בדקה ה-91 דנילו הורחק בכרטיס צהוב שני.


כריסטיאנו רונאלדו חוגג (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)


פאולו דיבאלה חוגג (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

לצ'ה – מילאן 4:1
כמעט כמו כל העונה האחרונה, גם חודשים פברואר-מרץ לא היו קלים עבור הרוסונרי. הם ספגו רביעייה מאינטר בדרבי, איבדו נקודות יקרות מול ורונה וגנואה והידרדרו למקום התשיעי בטבלה, לקראת מהפכה נוספת שתתרחש במילאנלו בעונה הבאה. לשמחתם, גם ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע שעשוי לשוב בעוד כשבועיים לקרב מול יובנטוס, הם לא התקשו מול המדורגת 18, מקום ממנו יורדים.

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל חצי גמר הגביע נגד יובנטוס בו סיימו את דרכם במפעל בשבוע שעבר, הרוסונרי היו צריכים לקבל מכה כדי להתעורר, וזה מה שעשתה להם לצ'ה. בדקה ה-26 הרוסונרי אמנם עלו ליתרון אחרי שסאמו קסטייחו השלים מסירת רוחב של הקאן צל'אנהולו עם כדור ברשת, אבל בדקה ה-54 הגיע השוויון של המארחת מפנדל של מרקו מנקוזו.

זו גם הייתה נקודת המפנה, כי מיד עם חידוש המשחק, דקה אחר כך, שבה האורחת ליתרון אחרי שג'אקומו בונאבנטורה ניצל הדיפה רעה ומכחמישה מטרים קבע 1:2. חלפו עוד שתי דקות וזה כבר הפך ל-1:3 למילאן, כשהפעם הכובש היה אנטה רביץ' שלא התבלבל באחד על אחד ופגש את הרשת. מילאן נרגעה מעט, אבל בדקה ה-72 השלימה 1:4 והפעם היה זה רפאל ליאו הברזילאי שנגח אחרי הרמה מצוינת של אנדראה קונטי. הרוסונרי בזכות הניצחון, לפחות זמנית, עם 39 נקודות במקום השביעי, רק שש הפרש מרומא החמישית, בעוד לצ'ה עם 25 נקודות, מפגרת אחרי גנואה בהפרש שערים ורק מרחק נקודה מסמפדוריה.


קסטייחו חוגג חזרה מוצלחת למגרשים (Maurizio Lagana/Getty Images)

פיורנטינה – ברשיה 1:1
תיקו שלישי ברציפות לסגולים מפירנצה, שנמצאים רק במקום ה-13 בליגה האיטלקית. פרנק ריברי וחבריו נקלעו לפיגור מוקדם מול נועלת הטבלה, שנהנתה מפנדל מוצלח של אלפרדו דונארומה בדקה ה-17, ומכבש הלחצים של המארחת אמנם נשא פרי די במהרה כאשר חרמן פצלה איזן בדקה ה-29, אולם זה היה השער האחרון במשחק ובוודאי לא עזרה להם הרחקתו של הבלם מרטין קסארס בדקה ה-71.

ברשיה כאמור במקום האחרון עם 17 נקודות במאזנה, עדיין בפער גדול מאוד של שמונה נקודות מחוף מבטחים, פיורנטינה עם 31 נקודות במאזנה ובהחלט צריכה לחשוש מחבורת התחתית שהולכת ומתקרבת אליה ממחזור למחזור.


ריברי. רק נקודה השיגו הוויולה בפירנצה (Gabriele Maltinti/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי