אומטיטי ובנדה ספגו קריאות גזעניות, הבלם בכה, אינפנטינו התערב

play
סמואל אומטיטי לצ'ה | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 5.1 06:53

האקסים של ברצלונה ומכבי פ"ת הוקנטו על ידי אוהדי לאציו במשחק נגד לצ'ה והמשחק הופסק לכמה דקות. הבלם שלח מסר, נשיא פיפ"א הגיב

קבוצות: לצ'ה
(גודל טקסט)

לפני ארבע שנים סמואל אומטיטי נחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם. הוא היה בורג מרכזי בנבחרת צרפת שזכתה במונדיאל ב-2018 וכיכב בברצלונה. אלא שאז החלו הפציעות בברכיים וזה הפך להיות שחקן מנודה. העונה אומטיטי מנסה להחיות את הקריירה שלו במדי לצ'ה ואמש (רביעי) הוא השלים 90 דקות ב-1:2 המפתיע על לאציו החזקה.

אלא שהכותרות שתפסו את המשחק לאחריו לא היו קשורות לכדורגל. אומטיטי ספג קריאות גזעניות מאוהדי לאציו כמו גם חברו לקבוצה לאמק בנדה, שנרכש ממכבי פתח תקוה תמורת 2 מיליון יורו.

סמואל אומטיטי שחקן לצ'ה
צחק אחרון. אומטיטי | אימג'בנק GettyImages, Paolo Bruno

אומטיטי העלה לאחר המשחק פוסט באינסטגרם שבו הוא גם התייחס בעקיפין לקריאות הגזעניות וכתב: "רק כדורגל חשוב. הנאה, שמחה, כל השאר לא נחשב". אלא שבמשחק עצמו אומטיטי היה נסער במיוחד והמשחק אפילו נעצר בתחילת המחצית השנייה בגלל הקריאות האלו.

אחרי שריקת הסיום אומטיטי עזב את המגרש בדמעות, כאשר הקהל המקומי של לצ'ה עמד והריע לו ממושכות. "הוא רצה להגיב על המגרש לעלבונות. הוא הגיב כמו אלוף אמיתי", אמר דמיאני הנשיא של לצ'ה. התקרית הזו לא חמקה מנשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו שאמר לאחר מכן: "האוהדים האלו פוגעים ברוב הגדול שהם אנשים טובים ומנסים להשתיק את הגזענים".