אטאלנטה חזרה לנצח, ורונה הורידה את קרמונזה לתחתית

play
שחקני אטאלנטה חוגגים | GettyImages
ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים: אטאלנטה חזרה מפיגור ל-1:2 בבולוניה 01:37

קופמיינרס (47) והוילונד (58) הפכו יתרון של אורסוליני (6) בדרך ל-1:2 על בולוניה וניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים. נועלת הטבלה ערב המחזור באיטליה טיפסה שני מקומות בעקבות 0:2 מצמד של לאזוביץ' (9 ו-26)

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 באיטליה הגיע הערב (שני) לסיומו עם שני משחקים, כאשר בראשון שבהם רשמה ורונה 0:2 קריטי על קרמונזה בקרב התחתית. אטאלנטה גברה 1:2 על בולוניה ורשמה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים.


העברות בעולם, 9.1: ז'ואאו פליקס בדרך להשאלה בצ'לסי, מלינובסקי במארסיי
בגיל 33: גארת' בייל הודיע על פרישה מכדורגל
בעקבות ההדחה המפתיעה מהגביע: ניס פיטרה את לוסיאן פאבר

רסמוס הוילונד, שחקן אטאלנטה
הבטיח שלוש נקודות יקרות. הוילונד | אימג'בנק GettyImages

בולוניה – אטאלנטה 2:1

לאחר רצף שלושת ההפסדים, הקבוצה מברגמו הצליחה לחזור בשבוע שעבר מפיגור 2:0 מול ספציה ל-2:2 בתוספת הזמן ולעצור את המפולת. אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, באטאלנטה נשמו סוף סוף לרווחה אחרי שלוש נקודות חשובות במאבק על הכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

זה התחיל קשה מבחינת האורחת, כאשר ריקרדו אורסוליני בעט לפינה השמאלית בכדור חוזר (6) והעלה את בולוניה ליתרון מוקדם. עם פתיחת המחצית השנייה, טון קופמיינרס קיבל כדור מג'רמי בוגה ובעט מרחוק את השוויון (47), לפני שהחלוץ מחוף השנהב בישל בפעם השנייה, הפעם לרסמוס הוילונד (58) שבצ'יפ מעל השוער קבע 1:2 וניצחון יקר לאטאלנטה.

שחקני ורונה חוגגים עם דרקו לאזוביץ'
ניצחון חשוב בתחתית. שחקני ורונה חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

ורונה – קרמונזה 0:2

שתי נועלות הטבלה באיטליה נפגשו לקרב תחתית לוהט, ושתיהן ידעו שהמנצחת תקבל מעט תקווה בנוגע לסיכויי ההישארות בליגה הבכירה. מי שחגגה הייתה האחרונה בטבלה והמנוסה מבין השתיים בסרייה א', המארחת, שנהנתה מצמד של דרקו לאזוביץ' הסרבי (9 ו-26). המנצחת גם חלפה על פני סמפדוריה בזכות הפרש שערים.

עבור ורונה מדובר בניצחון שני בלבד העונה והיא רחוקה שש נקודות מהקו האדום, אך מצבה עוד יחסית טוב בהשוואה ליריבתה. העולה החדשה עדיין ללא ניצחון אחרי 17 מחזורים וראתה את ורונה חולפת על פניה. קרמונזה היא היחידה יחד על אלצ'ה בחמש הליגות הבחירות שעדיין לא ניצחה העונה בליגה.


תוצאה נוספת מהמחזור ה-16 בספרד:

אתלטיק בילבאו – אוסאסונה 0:0

בשלושת הימים הקרובים יחל שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי. אינטר תפגוש את פארמה בשלישי, מילאן נגד טורינו ברביעי. בחמישי תארח פיורנטינה את סמפדוריה ורומא את גנואה. ארבעת המשחקים נותרים ייערכו שבוע לאחר מכן.