לאוטרו הושיע, בופון טעה: אינטר ניצלה מהדחה מהגביע מול פארמה

play
הציל את אינטר מהדחה מפתיעה. לאוטרו מרטינס | אימג'בנק GettyImages
לאוטרו הושיע, בופון טעה: אינטר ניצלה מהדחה מהגביע מול פארמה 02:22

מחזיקת הגביע עלתה לרבע הגמר אחרי דרמה גדולה: לאוטרו השווה ל-1:1 (88) ואצ'רבי קבע 1:2 בהארכה (110) אחרי הדיפה לא טובה של השוער האגדי

קבוצות: אינטר פארמה
(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר הגביע באיטליה נפתחו עם כמעט הפתעה גדולה, אבל אינטר שרדה מותחן ביתי מול פארמה ועלתה לרבע הגמר עם 1:2 קשה בהארכה. האורחים, שהדיחו בדרך לשלב הזה את סלרניטנה ובארי, הגיעו לסן סירו עם שוער "אלמוני" בשם ג'אנלואיג'י בופון. בופון, שבקרוב מאוד יחגוג יום הולדת 45, עמד בין הקורות של קבוצתו במשחק הקשה והמלחיץ למרות שהעונה הוא רשם רק 3 הופעות בליגה. בופון הציג יכולת טובה במחצית הראשונה ובדקה ה-26 סטנקו יוריץ' נכנס כמחליף בחוסר ברירה אחרי שדניס מאן הרומני נפצע. 12 דקות בלבד חלפו ואותו יוריץ' הימם את הסן סירו עם פצצה לחיבורים מחוץ לרחבה. היתרון הזה החזיק מעמד עד ה-88 כשמחזיקת הגביע היתה בדרך להדחה, אלא שאז לאוטרו מרטינס, מי אם לא הוא, שלח בעיטה לא חזקה שפגעה במגן של פארמה והטעתה את בופון האומלל.

לאוטרו מרטינס אינטר
הציל את אינטר מהדחה מפתיעה. לאוטרו מרטינס | אימג'בנק GettyImages

המשחק הזה נכנס להארכה שבה פארמה לא נפלה מיריבתה וכמעט עשתה את ה-1:2. אלא שבדקה ה-110 הגיע הרגע שבופון ירצה לשכוח. השוער הדף לא טוב בעיטה שנבעטה לעברו היישר אל פרנצ'סקו אצ'רבי, שבלי לעצור נגח את הכדור מעל בופון ממרחק רב ושלח את אינטר לרבע הגמר אחרי מותחן גדול.

ג'אנלואיג'י בופון שוער פארמה חוגג
בופון | GettyImages

אינטר, שבשנה שעברה זכתה בגביע אחרי ניצחון בגמר על יובנטוס, תחכה כעת בשלב הבא למנצחת במשחק בין אטאלנטה וספציה. פארמה מצידה תחזור למאבקים שלה בסרייה ב', בתקווה לחזור לליגה הבכירה לשם היא שייכת ושם היא חייבת להיות.