מילאן חילצה 2:2 בלצ'ה, אינטר נצמדה ליובנטוס

play
לפחות נקודה. רפאל לאאו עם השופט דניאלה אורסאטו | רויטרס
בשירות המוליכה: מילאן חילצה 2:2 בלצ'ה והתרחקה מנאפולי 01:43

האלופה כבר פיגרה 2:0, אבל רפאל לאאו (58) והקפטן דוידה קלאבריה (70) דאגו לשוויון. הנראזורי נהנו משער של לאוטרו מרטינס (3) ב-0:1 על ורונה והתקרבו למקום השלישי

קבוצות: אינטר ורונה לצ'ה
(גודל טקסט)

אחרי החמישייה האדירה של נאפולי לרשת יובנטוס, המוליכה קיבלה הערב (שבת) עוד בשורה טובה, לאחר שהאלופה מילאן איבדה נקודות עם 2:2 אצל לצ'ה ונותרה במרחק תשע נקודות ממנה. אינטר גברה 0:1 על ורונה ונצמדה ליובנטוס שבמקום השלישי עם מספר נקודות זהה. עבור המילאנזיות גם מדובר בחזרה גנרלית לקראת הסופרקאפ האיטלקי ביניהן ביום רביעי.

רפאל לאאו שחקן מילאן עם השופט דניאלה אורסאטו
לפחות נקודה. רפאל לאאו עם השופט דניאלה אורסאטו | רויטרס

לצ'ה – מילאן 2:2

אחרי הניצחונות הביתיים על אטאלנטה ולאציו, לצ'ה כבשה פעמיים גם לרשת מילאן, אבל האלופה ידעה לחזור ולפחות חילצה נקודה בוויה דל מארה. שער עצמי של תאו הרננדז סיבך את מילאן כבר בדקה השלישית והבלם העניק פדריקו בסקירוטו נגח את השני בדקה ה-23, אבל המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי. רפאל לאאו צימק עם השמיני שלו העונה בליגה כשסובב מזווית קשה בדקה ה-58, והלחץ הניב שער שני כשהקפטן דוידה קלאבריה המשיך בראש פנימה אחרי נגיחה ראשונה של אוליבייה ז'ירו (70). עוד נקודות אבודות מבחינת הרוסונרי, שאחרי ההדחה מהגביע נמצאים במרחק תשע נקודות מנאפולי המוליכה.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר חוגג
ניצחון ליגה חמישי ברציפות בסן סירו. לאוטרו מרטינס | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

אינטר – ורונה 0:1

בדומה ליריבה העירונית, גם אינטר חוותה דרמה גדולה בשמינית גמר הגביע, אך היא שרדה 1:2 דרמטי בהארכה מול פארמה מליגת המשנה. בשונה ממנה, היא הצליחה לרשום ניצחון ליגה חמישי ברציפות בסן סירו, על ורונה מהמקום ה-19 בטבלה. כבר בדקה השלישית לאוטרו העלה את הנראזורי ליתרון עם בעיטה חדה לפינה השמאלית. האורחת שמתחת לקו האדום ניסתה לחזור, בעיקר במהלך המחצית השנייה, אבל מחזיקת הגביע האיטלקי שמרה על התוצאה עד הסיום והשיגה שלוש נקודות שהשוו אותה ליובנטוס שבמקום השלישי עם 37 נקודות.

משחק נוסף:

קרמונזה – מונצה 3:2
לקרמונזה: דניאל צ'ופאני (67), סיריל דסרס (83). למונצה: פטריק צ'וריה (8), ג'אנלוקה קפרארי (19 בפנדל ו-55)

שאר משחקי המחזור ה-18 באיטליה:

ססאולו – לאציו (ראשון, 13:30)
טורינו – ספציה (ראשון, 16:00)
אודינזה – בולוניה (ראשון, 16:00)
אטאלנטה – סלרניטנה (ראשון, 19:00)
רומא – פיורנטינה (ראשון, 21:45)
אמפולי – סמפדוריה (שני, 21:45)