מסרב לשחק, מסרב לעזוב: רומא וזאניולו בעימות חזיתי

play
שחקן רומא ניקולו זאניולו | מאור אלקסלסי
דיבאלה כיכב, רומא ניצחה 0:2 את ספציה ועלתה למקום הרביעי 01:40

האיטלקי רוצה לעזוב ונעדר מהמשחקים האחרונים, אך סירב להיפגש עם הקבוצה היחידה שהגישה הצעה - בורנמות'. המועדון יענישו?

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

שנים בודדות אחרי שסומן כדבר הגדול הבא בכדורגל האיטלקי, לא כך ניקולו זאניולו קיווה שהקריירה שלו תיראה בגיל 23. שחקנה של רומא עבר שתי פציעות קשות ופספס את הזכייה של הנבחרת ביורו, כעת הוא מעוניין לעזוב את הג'אלורוסי אך ההצעות המפתות להן הוא מצפה לא מגיעות.

לאחרונה, זאניולו גרם למועדון שלו בעיה כפולה. מצד אחד, השחקן לא לקח חלק במשחקים האחרונים ובכך הביע את רצונו לעזוב את עיר הנצח, אך מצד שני סירב בתוקף להצעה היחידה שרומא קיבלה עבורו. המועמדות הראשוניות לקלוט את זאניולו היו טוטנהאם ומילאן, אך הספרס העדיפו לצרף בהשאלה את ארנוט דנג'ומה מוויאריאל.

ניקולו זאניולו עם גביע הקונפרנס ליג, 2022
שער הניצחון בגמר הקונפרנס ליג מרגיש כמו זיכרון רחוק. זאניולו | אימג'בנק GettyImages, Justin Setterfield

בהמשך, משום מקום, נכנסה לתמונה בורנמות' מתחתית הפרמיירליג עם הצעה בסך 30 מיליון יורו, לה רומא הסכימה. מילאן יצאה מהמירוץ משום שלא הייתה יכולה להציע סכום שכזה והעדיפה מתווה של השאלה עם אופציית רכישה, ובכך הדובדבנים מהממלכה נותרו לבדם במירוץ.

בורנמות' הציעה לזאניולו שכר כפול ממה שהוא מרוויח ברומא, כ-5 מיליון יורו לעונה, אך גם זה לא שכנע את השחקן. הוא סירב להיפגש עם המנהל המקצועי של האנגלים, גם כאשר לפי פבריציו רומאנו הנהלת בורנמות' החליטה לטוס לארץ המגף כדי לשוחח איתו. בכך למעשה הכניס השחקן את רומא למלכוד – לא רק שהוא לא רוצה לשחק, אלא הוא גם מונע מהמועדון להכניס כסף עבורו.

המצב הקיים מרגיז מאוד את הג'אלורוסי, ששוקלים כעת להעניש את השחקן לפי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו. שנה וחצי לתום החוזה, וימים ספורים לסיום חלון ההעברות, לא נדמה שיש פתרון באופק שיפתור את הפלונטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי