12 ספיגות ב-3 משחקים ונתון חסר תקדים: מילאן ב"קריסה שלא נגמרת"

הרוסונרי ספגו 5:2 מססואולו מהתחתית, ולראשונה חטפו רביעייה ומעלה במשחקי ליגה רצופים. כל המספרים מההשפלה

קבוצות: ססואולו
(גודל טקסט)

זהו לא סוד שמילאן נמצאת בתקופה לא טובה מאז החזרה מפגרת המונדיאל. היא ספרה שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה, הודחה מהגביע והובסה בידי היריבה העירונית אינטר בסופרקאפ, אך היום (ראשון) הגיע השפל הגדול מכולם – כשנכנעה 5:2 בבית מול ססואולו מתחתית הטבלה.

בהיעדר מייק מניאן הפצוע, שוער המשנה צ'יפריאן טטארושאנו לא מצליח למלא את החלל וההיעדרות של הצרפתי מקרינה על שאר הקבוצה. הרוסונרי ספגו 12 שערים בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ואחרי ה-4:0 ללאציו במחזור הקודם, זו הפעם הראשונה בתולדות הסרייה א' שהיא סופגת ארבעה שערים ומעלה בשני משחקי ליגה רצופים.

אוליבייה ז'ירו, שחקן מילאן
מה עובר על מילאן? ז'ירו | רויטרס

מילאן סופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, וב"גאזטה" כינו את התקופה האחרונה כ"קריסה שלא נגמרת, אסון כמעט חסר תקדים". ואכן, צריך ללכת 26 שנים לאחור עד הפעם האחרונה שמילאן ספגה חמישייה (ומעלה) בסן סירו. גם אז היא הגיעה להתמודדות כאלופה, ואז היא הובסה 6:1 בידי יובנטוס. בסיום אותה העונה היא סיימה במקום ה-11.

סטפנו פיולי, שהוגדר כמושיע של המועדון כשהוביל אותו בשנה שעברה לאליפות ראשונה מאז 2011, סופר לראשונה בקדנציה שלו הפסד ליגה שלישי ברציפות. הפעם האחרונה בה מילאן לא צברה נקודה בשלושה משחקי ליגה הייתה בספטמבר 2019, אז על הקווים עמד האיש שפיולי החליף בהמשך אותה העונה – מרקו ג'אמפאולו.

עוד לפני טוטנהאם בשמינית גמר האלופות, לפיולי מצפה בשבוע הבא דרבי מול אינטר, אותה הקבוצה שרמסה אותו 0:3 בסופרקאפ לפני פחות משבועיים. פיולי סיכם את התבוסה והודה: "צריכים להגיב למצב. כנראה שלא נוכל לזכות שוב באליפות, אבל האליפות שלנו תהיה מקום בליגת האלופות, זו המלחמה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי