הרומן שלא צלח: זאניולו בדרך החוצה מרומא אחרי סכסוך נוסף עם הקהל

play
ניקולו זאניולו, שחקן רומא | GettyImages
האלופה שבדרך: סימאונה העניק לנאפולי 1:2 דרמטי על רומא ומוריניו 01:39

הקשר האיטלקי מהבירה הזמין משטרה לאוהדים שהפגינו מול ביתו, רב עם מוריניו והחרים את האימונים בהפגנתיות. יסתיים במעבר ללידס?

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

ניקולו זאניולו היה אמור להיות סמל ברומא. בעידן שאחרי פרנצ'סקו טוטי האגדי ודניאלה דה רוסי, מחליפו עם סרט הקפטן בבירת איטליה, אוהדי הזאבים קיוו לראות את הקשר האיטלקי יורש משתי אגדות המועדון את הסרט ומוביל את רומא לימים יפים יותר, בטח כאשר ז'וזה מוריניו שעל הקווים כבר העניק להם תואר אירופי ראשון בעונה שעברה עם הזכייה בקונפרנס ליג. במקום הרומנטיקה הצפויה, זאניולו עשוי לעזוב היום (שלישי) עם סגירת חלון ההעברות.

האיטלקי ביקש בשבועות האחרונים לעזוב את רומא, זאת לאחר משבר מול המועדון, השחקנים, המאמן והקהל. אחרי שדרש לעזוב, מוריניו החליט להוציא אותו מסגל הקבוצה בשלושת המשחקים האחרונים ואמר: "עבר חודש מאז שהוא הביע את רצונו לעזוב. אחרי המשחק מול ספציה נתתי להם יום חופש עם אופציה לבוא להתאמן. כל מי שלא שיחק הגיע והמשיך לעבוד קשה, וזה מה שציפינו מהם. אם שחקן אומר לכולם שהוא לא רוצה ללבוש את החולצה של רומא, אני חייב לומר שהוא ישאר תחת מרותי".

מאמן רומא ז'וזה מוריניו עם ניקולו זאניולו
משבר מול המאמן והאוהדים – בדרך החוצה? זאניולו ומוריניו | אימג'בנק GettyImages, MARCO BERTORELLO/AFP

המשבר העמוק מול הקהל של רומא המשיך גם לאחר ההפסד 2:1 לנאפולי במחזור האחרון, כאשר אוהדי האולטראס של הקבוצה התאספו סביב ביתו של זאניולו וקראו לו לעזוב את המועדון: "אם אנחנו מפסידים זאת אשמתך. תלך מפה, תעזוב את רומא!". הקשר אפילו נאלץ להתקשר למשטרה שתפזר את הפגנת האוהדים.

ומה השלב הבא בקריירה של זאניולו? בורנמות', מילאן וטוטנהאם היו קרובות להגיע לסיכום מולו ומול המועדון האיטלקי, אך הדיווח האחרון שהגיע מאיטליה קישר אותו דווקא ללידס שמעוניינת להנחית את הקשר ביום האחרון של חלון ההעברות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי