שערים אדירים לקברצחליה ואוסימן, הפער של נאפולי בפסגה צמח ל-18

הכוכב הגאורגי כבש בתום סלאלום נפלא (12), הניגרי הכפיל מזווית בלתי אפשרית (33) והמוליכה האיטלקית גברה 0:2 על ססואולו. בישול למלדה בבלגיה, ליון הופתעה בצרפת

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית יצא הערב (שישי) לדרך עם עוד תצוגת מופת של האלופה שבדרך, נאפולי, שגברה בחוץ 0:2 על ססואולו. בזכות הניצחון, הדרומיים עלו למאזן בלתי נתפס של 62 נקודות מ-69 אפשריות, כאשר גם הפעם הגיבורים הגדולים היו שני הכוכבים של לוצ'אנו ספאלטי – חביצ'ה קברצחליה ו-ויקטור אוסימן.

בדקה ה-12, הכוכב הגאורגי דהר בסלאלום נפלא ממחצית המגרש לקצה הרחבה, ומשם שלח בעיטה שטוחה לרשת שקבעה 0:1. בדקה ה-33 הגיע תורו של החלוץ הניגרי, שניער את השומר שלו ברחבה ומזווית בלתי אפשרית שלח טיל לרשת וקבע את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון, הפער של נאפולי בפסגה צמח זמנית ל-18 נקודות, וכעת היא יכולה להתמקד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות – נגד איינטרכט פרנקפורט בשלישי.

חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי חוגג
קסם על הדשא. קברצחליה | רויטרס

* בבלגיה, יונס מלדה נכנס כמחליף ובישל ב-2:2 של מכלן נגד המוליכה גנק. החלוץ הישראלי בישל לניקולה סטורם שקבע 1:2 בדקה ה-75, אך בריאן היינן חילץ נקודה עבור האורחת ארבע דקות לתוך תוספת הזמן.

* בצרפת יצא לדרך המחזור ה-24 עם הפתעה גדולה. אוקזר מהמקום הלפני אחרון בטבלה נהנתה ממהפך בזק והכניעה 1:2 את ליון המאכזבת. מוסא דמבלה כבש לאורחת בדקה ה-36, אך המארחת מהתחתית חזרה בזכות פנדל של גאיטן פרן בדקה ה-51 ומשער ניצחון של ג'ובאל כעבור שתי דקות.

משחקי השבת בליגה האיטלקית:
סמפדוריה – בולוניה
מונצה – מילאן
אינטר – אודינזה