פאולו דיבאלה ייחקר על ידי הרשויות באיטליה. עלול לספוג השעייה

play
יודיע היכן ישחק בתוך 3-4 שבועות. דיבאלה | GettyImages, Emilio Andreoli
פאולו דיבאלה ייחקר על ידי הרשויות באיטליה. עלול לספוג השעייה 01:26

הארגנטינאי ששיחק במדי הגברת הזקנה ב-2015-2022, חשוד שסייע לה להעלים מס בתקופת הקורונה. מסתכן בהשעיה מיידית של חודש

קבוצות: רומא יובנטוס
(גודל טקסט)

רשויות החוק באיטליה זימנו את פאולו דיבאלה לחקירה בחשד למעורבות בעבירות הכלכליות של יובנטוס, שבגינן הורדו ממאזן הקבוצה 15 נקודות העונה. אם נגד הארגנטינאי של רומא יוגש כתב אישום, הוא עלול לספוג השעייה מיידית של חודש, כשבהמשך הוא עלול להיות מושעה לתקופה יותר ארוכה.

אחד החשדות נגד יובנטוס הוא שבתקופת השחקנים היא הצהירה בפני רשויות המס ששחקנים שלה הסכימו לקצץ בשכרם באופן משמעותי, אבל בפועל המשיכה לשלם להם משכורות רגילות "מתחת לשולחן" באמצעות הסכמים של פריסת תשלומים. דיבאלה ששיחק ביובה בשנים 2015-2022, חשוד בכך ששיתף פעולה עם הקבוצה כדי לרמות את רשויות המס.

פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס
פרשה עגומה. דיבאלה | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

כזכור, לפני כשלושה חודשים התפטרה ההנהלה בראשות אנדראה אניילי באופן מפתיע, ולאחר מכן התבררו הסיבות. הסיבה העיקרית היא פיצוץ של פרשה הקשורה ל"ניפוח" של סכומי העברות כדי לשמור על חשבונות מאוזנים וכן העלמות מס.

ההערכות המוקדמות דיברו על כך שהעונש המקסימלי נגד יובנטוס יהיה הפחתה של 9 נקודות בפועל, אולם בסופו של דבר הוחלט להשית על המועדון עונש חמור עוד יותר.

בנוסף, בכירים ביובנטוס ספגו עונשי השעייה ארוכים. השעיה של שנתיים וחצי נגזרו על המנהל המקצועי דאז פאביו פראטיצ'י, והמנכ"ל אנדראה אניילי הודעה לשנתיים. פאבל נדבד הושעה ל-8 חודשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי