התקרבה ליובנטוס: טורינו גברה על בולוניה והצטרפה למאבק על אירופה

play
ניצחון שפתח את המאבק על אירופה. קראמו | GettyImages, Valerio Pennicino
התקרבה ליובנטוס: טורינו גברה 0:1 על בולוניה והצטרפה למאבק על אירופה 01:28

"טורו" ניצחה 0:1 את בולוניה משער של קראמו (22), והקטינה את הפער ממנה ומהגברת הזקנה לנקודה בלבד. 2:3 דרמטי לססואולו על קרמונזה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שני משחקים, כשבמוקד המפגש בין טורינו לבולוניה שפתח את המאבק על המקום השביעי שמוביל בסיום העונה לקונפרנס ליג. עוד קודם לכן השיגה ססואולו 2:3 דרמטי על קרמונזה שסייע לה לברוח מהתחתית.

יאן קראמו, שחקן טורינו חוגג
ניצחון שפתח את המאבק על אירופה. קראמו | GettyImages, Valerio Pennicino

טורינו – בולוניה 0:1

אחרי שצברה נקודה בלבד בשלושת המחזורים האחרונים, והפסידה 4:2 בדרבי ליובנטוס בשבוע שעבר, "טורו" חזרה למסלול הניצחונות ופתחה את המאבק על המקום השביעי שמוביל לקונפרנס ליג. המנצחת עלתה למקום התשיעי בזכות שער של יאן קראמו בדקה ה-22, וכעת היא רחוקה נקודה בלבד מיובנטוס ומהקבוצה שעליה גברה הערב.



ססואולו – קרמונזה 2:3

הירוקים עם ניצחון שני ברציפות, ורביעי בששת המחזורים האחרונים, שמסייע להם לברוח מהתחתית ולפתוח פער של 12 נקודות מהקו האדום. ארמאנד לוריינט (26) ודוידה פראטזי (41) סידרו למארחת יתרון כפול עוד לפני ההפסקה. האורחת מהתחתית, שרק בשבוע שעבר רשמה ניצחון ראשון העונה כשהדהימה את רומא, חזרה בזכות צמד של סיריל דסרס (62 ו-83). עם זאת, המילה האחרונה הייתה שייכת למארחת, כשנדים בייראמי קבע את תוצאת הסיום שתי דקות בתוך תוספת הזמן.


שחקני ססואולו חוגגים



* במשחק שנערך הערב ונועל את המחזור ה-24 בספרד, נפרדו אוססונה וסלטה ויגו בתיקו ללא שערים.