פירלו: "איך אפשר להגיד שאנצ'לוטי עדיף על ליפי, קונטה או אלגרי?"

play
פירלו ואנצ'לוטי בימים טובים יותר | GettyImages, Johannes Simon/Bongarts
איברהימוביץ' הפך לכובש המבוגר בתולדות הליגה, אך מילאן הפסידה 02:04

מאמן פתיח קארגומרוק סיפק ציטוטים מעניינים על מאמן ריאל מדריד ועל קאמבק אפשרי ליובנטוס: "אם יפנו, אהיה חייב להקשיב"

(גודל טקסט)

קרלו אנצ'לוטי אמנם זכה בשלל תארים ונחשב על פי רוב לאחד המאמנים הטובים בתולדות הכדורגל האיטלקי, אולם לפי אנדראה פירלו, ששיחק תחת במילאן, הוא לא צריך להיות בראש הרשימה הזו – גם לא בעידן המודרני.

"עבדתי עם הטובים ביותר, למדתי מכולם", אמר היום (שלישי) ל"גאזטה דלו ספורט". "אנצ'לוטי זכה ביותר תארים בזכות יחסי האנוש שלו, אבל איך אפשר לשים אותו לפני מרצ'לו ליפי, אנטוניו קונטה או מסימיליאנו אלגרי?" לטענתו, יש מאמן אחד מעל כולם, וזהו פפ גווארדיולה: "פפ ייחודי, הוא תמיד אמר לחדש. עם זאת, הכדורגל נעשה יותר פיזי, ותמיד צריך להישאר מעודכנים".

פירלו, המאמן כיום את פתיח קארגומרוק, הודה שאם יובנטוס תתקשר ותציע לו קדנציה נוספת, הוא לא יסרב. "כבר דיברו איתי פה על חידוש חוזה, אבל אם קבוצה כמו יובנטוס פונה, אתה חייב להקשיב", אמר. "אני עדיין בקשר עם הנהלת הקבוצה ועם הנשיא. יש הרבה הערכה הדדית שם. הליגה האיטלקית היא הבית שלי".

קרלו אנצ'לוטי עם אנדראה פירלו ב-2007
פירלו ואנצ'לוטי בימים טובים יותר | GettyImages, Johannes Simon/Bongarts

עוד בכדורגל העולמי

"פשוט התחילו להרביץ לנו": שחקני פרו עדיין בהלם מהתקיפה
בגרמניה טוענים: באיירן מינכן עוקבת מקרוב אחר מצבו של גאבי
נחשף פסל בדמותו של מסי: "עדיין לא מעכל את הזכייה במונדיאל"

קשר העבר הוסיף והחמיא ללוצ'יאנו ספאלטי על עבודתו בנאפולי: "הם פשוט מדהימים, הסגנון שלנו יוצא דופן, הם גורמים להכל להיראות קל. כל הכבוד לספאלטי, אבל גם להנהלה שבנתה סגל חדש. כך גם קבוצות אחרות צריכות לנהוג – לתת יותר קרדיט לשחקנים צעירים ולאיטלקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי