כאוס במילאן אחרי פיטורי מאלדיני: לאאו צייץ, מניאן ותאו יעזבו?

play
פאולו מאלדיני המנהל המקצועי של מילאן | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6 07:03

הכוכב הגדול פנה לרשת החברתית כדי למחות נגד עזיבת המנהל הטכני, האוהדים דורשים את ראשו של קרדינלה הבעלים ושחקנים בכירים שוקלים את עתידם

(גודל טקסט)

ההחלטה של בעלי מילאן ג'רי קרדינלה לפטר את פאולו מאלדיני גרמה לכאוס רציני מאוד במועדון. שחקן העבר האהוב, שמשמש כמנהל הטכני של הקבוצה, פוטר באישון לילה יחד עם סגנו ריקי מסארה – זאת ככל הנראה בעקבות האכזבה מהעונה החולפת ובעיקר ההחתמות הכושלות שנעשו של שחקנים שלא קידמו את המועדון.

הציוץ של לאאו שהטריף את האוהדים

השחקנים המובילים של הקבוצה, ובראשם רפאל לאאו, שרק לפני כמה ימים הצטלם ליד מאלדיני ומסארה אחרי הארכת חוזהו, הביעו מחאה פומבית נגד המהלך. לאאו פנה לרשת החברתית וצייץ אימוג'י "תוהה", שזכה כמובן לאלפי תגובות. ב"לה רפובליקה" מדווחים שגם תיאו הרננדז ומייק מניאן הצרפתים זעמו אחרי שהתבשרו על המהלך הזה ושוקלים את עתידם. על פי הדיווח לאאו לא היה מאריך את חוזהו אם היה יודע שמאלדיני יעזוב. שלושת השחקנים הבכירים הללו עלולים לעזוב בעקבות המהלך, כאשר צ'לסי מעוניינת מאוד בשוער מניאן.

פאולו מאלדיני המנהל המקצועי של מילאן
העזיבה שלו לא עברה בשקט. מאלדיני | אימג'בנק GettyImages

במקביל, גם האוהדים החלו במחאה נגד המהלך וכעת הם דורשים את ראשו של קרדינלה הבעלים וגם פתחו במחאת טוויטר עם ההאשטג #CardinaleOut. מאלדיני משמש כמנהל הטכני של מילאן מ-2018. העונה סיימה מילאן רק רביעית, אבל בליגת האלופות העפילה עד לחצי הגמר.