האגדה הסתיימה? ג'אנלואיג'י בופון שוקל לפרוש מכדורגל

play
שוער פארמה ג'אנלואיג'י בופון | GettyImages, Emmanuele Ciancaglini
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7 05:17

השוער האיטלקי בן ה-45 עשוי לתלות את הנעליים בימים הקרובים בעקבות רצון "לבלות יותר זמן עם המשפחה". ג'יג'י מחזיק בחוזה לעונה נוספת בפארמה, אך במועדון יקבלו את החלטתו

קבוצות: פארמה
(גודל טקסט)

בגיל 45 ואחרי 1151 הופעות במדי פארמה, יובנטוס, פריז סן ז'רמן ונבחרת איטליה, ג'אנלואיג'י בופון עשוי לפרוש מכדורגל. ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים כי השוער האיטלקי הותיק חושב ברצינות על פרישה במדי קבוצתו הראשונה, זאת על אף שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת במועדון האיטלקי המשחק בליגה השנייה כיום.

בדיווח מציינים כי בחוזה שלו יש סעיף בו יכבדו בפארמה החלטה של בופון לפרוש מוקדם יותר, וכי מערכת היחסים הנהדרת שלו עם נשיא הקבוצה והמועדון בכלל לא תפריע להחלטה שלו לסיום הקריירה במידה והחוזה "יופר". לפי הדיווח באיטליה, השוער האגדי רוצה לבלות יותר זמן עם משפחתו, זאת לאחר שהחל את קריירת המועדונים שלו עוד משנת 1994 והיא ממשיכה עד היום.

שוער פארמה ג'אנלואיג'י בופון
הכישלון בסריה B רק מוסיף לו מוטיבציה. בופון | אימג'בנק GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

ההחלטה הסופית של בופון טרם התקבלה והיא צפויה להיות בימים הקרובים, כשבסביבה של השוער האיטלקי טוענים שקסם לו הרעיון עוד לסיים את הקריירה בארצות הברית, ורק לאחרונה הוא זכה לפי דיווחים להצעת עתק מקבוצה מהליגה בערב הסעודית, אך סירב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי