נאפולי חזרה מ-1:0 ל-1:3 מול פרוזינונה, אינטר פתחה עם 0:2

play
שחקני נאפולי חוגגים עם ויקטור אוסימן | אימג'בנק GettyImages, Giuseppe Bellini
זומר פישל בבכורה, אך אינטר ניצחה 3:4 את זלצבורג וגלוך בדקה ה-90 02:51

האלופה נקלעה לפיגור מפתיע במחזור הפתיחה, אך אוסימן הפגיז צמד והרגיע את רודי גרסיה. צמד ללאוטרו ב-0:2 על הנראזורי על מונצה

קבוצות: נאפולי אינטר
(גודל טקסט)

עונת כדורגל חדשה בליגה האיטלקית נפתחה הערב (שבת) עם 1:3 של האלופה נאפולי על העולה החדשה פרוזינונה, כאשר אינטר ניצחה את מונצה 0:2.

שחקני נאפולי חוגגים עם ויקטור אוסימן
שחקני נאפולי חוגגים עם ויקטור אוסימן | אימג'בנק GettyImages, Giuseppe Bellini

פרוזינונה – נאפולי 3:1

האלופה עברה שינוי על הקווים כידוע, כאשר לוצ'אנו ספאלטי עזב ובמקומו הגיע רודי גרסיה, אבל גם על המגרש איבדו הפרטנופיי שחקנים חשובים בדמותם של הבלם קים מין ג'ה שעבר לבאיירן מינכן והקשר פיוטר ז'ילינסקי. הערב, ללא הכוכב הפצוע חביצ'ה קרבצחליה, היא נקלעה לבור גדול עם שער מוקדם ומפתיע של עבדו הארואי (7) עבור העולה החדשה, אך ידעה להתאושש דרך מתאו פוליטאנו (24) ו-ויקטור אוסימן, שכבש צמד (42, 79) והמשיך מהמקום בו עצר אשתקד.

שחקן אינטר לאוטרו מרטינס
מי אם לא הוא. לאוטרו | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

אינטר – מונצה 0:2

העזיבה של רומלו לוקאקו הייתה המסעירה ביותר מבחינת סגנית אלופת אירופה, אבל במהלך הקיץ עזבו גם אנדרה אונאנה, מילאן שקריניאר, מרצלו ברוזוביץ' ואדין דז'קו. לחלקם אמנם צורפו מחליפים ראויים, אבל אינטר ומאמנה סימונה אינזאגי מתייצבים לעונה החדשה עם חובת הוכחה מסוימת לכך שהם מסוגלים להיאבק על האליפות ולא רק להצליח במפעלי גביע. הנראזורי שלא הפסידו במחזור הראשון בעשור האחרון גם הפעם צלחו את משחקו הראשון, בעיקר בזכות לאוטרו מרטינס. הכוכב מצא את הרשת כבר בדקה השביעית, מבישול של דנזל דאמפריז, והרשית את השני (76) מבישול של חברו החדש להתקפה מרקו ארנאוטוביץ'.

משחקים נוספים:

גנואה – פיורנטינה 4:1 לגנואה: דוידה ביראצ'י (58), לפיורנטינה: כריסטיאנו ביראג'י (5), ג'קומו בונבנטורה (11), ניקו גונסאלס (40), רולנדו מנדרגורה (56)

אמפולי – ורונה 1:0 לוורונה: פדריקו בונאצולי (75)

משחקי יום ראשון בליגה האיטלקית:

רומא – סלרניטנה (19:30, ספורט4) ססואולו – אטאלנטה (19:30) לצ'ה – לאציו (21:45) אודינזה – יובנטוס (21:45, ספורט4)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי