אוסימן כבש ו"חגג", קברצחליה שבר בצורת: נאפולי יכולה להירגע?

play
חלוץ נאפולי ויקטור אוסימן כובש | GettyImages, Francesco Pecoraro/
צפו: אוסימן כבש ו"חגג", קברצחליה שבר בצורת: נאפולי הלחוצה הביסה 1:4 01:38

אחרי סערת אוסימן והטיקטוק, החלוץ קיבל אהבה וכבש ב-1:4 על אודינזה. גם הגיאורגי כבש, לראשונה אחרי חצי שנה: "ברור שהתגעגעתי לתחושה הזאת"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

אחרי יומיים די סוערים, נאפולי נשמה אתמול (רביעי) לרווחה, עם ניצחון 1:4 על אודינזה ששיחרר הרבה לחץ. לפני המשחק בנאפולי התעסקו בעיקר במצב הרוח של ויקטור אוסימן, החלוץ המצוין של המועדון, שנעלב בגלל סרטונים מלעיגים שעלו בחשבון הטיקטוק של המועדון, וגרמו לו להגיב בזעם, למחוק תמונות שלו במדי המועדון מהאינסטגרם, כשגם הסוכן שלו דורש התנצלות ועל פי דיווחים כבר רומז על עזיבה.

ברשתות החברתיות התפרסם סרטון מהגעתו של אוסימן להתכנסות הקבוצה לקראת המשחק, בו הוא מתעלם מחבריו לקבוצה פיוטר ז'לינסקי ודייגו דמה. לשני הקשרים לא לחץ הניגרי את היד, אך כן למנהל הקבוצה.

אבל אתמול במגרש אוסימן קיבל תשואות חמות מאוהדי נאפולי שדאגו להראות לו אהבה, בעוד המאמן רודי גרסיה (שבמתיחות עם אוסימן) ספג שריקות בוז. אוסימן גם כבש שער (אחרי שוויתר על בעיטת פנדל), ואולי חלק מאוהדי נאפולי ידאגו שלא חגג מספיק את השער, אבל הסקורר המבוקש עשה את העבודה על המגרש.

חביצ'ה קברצחליה חוגג שער לזכות נאפולי
כמה זה חשוב. קרבחצליה חוגג | אימג'בנק GettyImages
שחקני נאפולי חוגגים, ויקטור אוסימן במרכז
אחרי שהתעלם בכניסה למגרש, חגג ביד עם כל חברי הקבוצה. אוסימן | אימג'בנק GettyImages, Francesco Pecoraro

רודי גרסיה התייחס בסיום לעצבים בקבוצה בעקבות אותו תיקו מול בולוניה: "כולנו היינו מתוסכלים שם כי לא ניצחנו, יישרנו את הדורים וחזרנו לנורמליות מבחינה ספורטיבית. אחרי זה קרה מה שקרה, אף אחד לא רצה לגרום נזק – לא אחראי הטיקטוק ולא אוסימן. זו תגובה אינסטינקטיבית שלו ויש להבין אותה. הוא נותן הכל למען החולצה ועושה זאת גם השנה".

בשורה לא פחות מעודדת הגיעה מכיוון חביצ'ה קברצחליה, ששבר בצורת של חצי שנה (!) וכבש. "כמובן שהתגעגעתי להרגשה הזאת", אמר קברצחליה, "בכדורגל כל אחד מתחיל להרגיש עצבני אחרי שלא כבש ששה חודשים, אבל חזרתי, ואני שמח שעזרתי לקבוצה. הבנו שאנחנו חייבים לנצח, והחלטנו לשחק ככה, והניצחון הגיע לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי