ניצחונות לפרוזינונה וטורינו באיטליה, חטאפה גברה 0:1 על קאדיס

play
בורחה מיוראל, חלוץ חטאפה | GettyImages
צפו: ניצחון קריטי עבור פרוזינונה, שגברה 1:2 על אמפולי 01:46

המחזור ה-11 בסרייה A הסתיים עם 1:2 של הקנריות על אמפולי ו-1:2 של השוורים על ססואולו משער של ולאשיץ'. מיוראל קטע את רצף תצאות התיקו של קבוצתו בספרד

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) עם משחקי התחתית, בסיומם פרוזינונה גברה 1:2 על אמפולי ובמשחק המאוחר ניצחה טורינו גם כן בתוצאה 1:2 את ססואולו. בספרד הושלם הערב המחזור ה-12 עם ניצחונה של חטאפה 0:1 על קאדיס.

ניקולה ולאשיץ', שחקן טורינו
הרצף השלילי של טורינו נעצר. ולאשיץ' | אימג'בנק GettyImages

טורינו – ססואולו 1:2

אחרי למעלה מחודשיים השיגה טורינו ניצחון בית. היא לא עשתה זאת מאז שגברה 0:1 על גנואה ב-3 בספטמבר, אבל הערב עצרה את הרצף השלילי ולמעשה ניצחה לראשונה אחרי חמישה מחזורים שלא עשתה זאת, גם היא השיגה שלוש נקודות יקרות שבזכותן פתחה פער של 7 נקודות מהקו האדום. המשחק נפתח בסערה כאשר אנטוניו סנאבריה כבש לזכות המקומיים בדקה החמישית ובמהרה הצליח כריסטיאן תורסטבדט (16) להשוות. מי שהכריע את ההתמודדות היה ניקולה ולאשיץ' בדקה ה-68.

פרוזינונה – אמפולי 1:2

ניצחון קריטי עבור פרוזינונה, שלא רק שהותירה את יריבתה במקום ה-19 ולפני האחרון, אלא גם פתחה פער של 7 נקודות מהקו האדום. מרווין קוני האלבני כבש ראשון בדקה ה-58, אריון איברהימוביץ הצעיר הכפיל את היתרון בחלוף 16 נקודות ופרנצ'סקו קפוטו (86) רק צימק לקראת הסיום, אבל לא מנע מקבוצתו הפסד שני רצוף לקראת הביקור שלה בנאפולי במחזור הבא. פרוזינונה תתארח בסן סירו אצל אינטר ביום ראשון.

בורחה מיוראל, חלוץ חטאפה
רצף תוצאות התיקו נעצר. מיוראל חוגג | אימג'בנק GettyImages

ליגה ספרדית: חטאפה – קאדיס 0:1

במשחק שנעל את המחזור ה-12 בלה ליגה הספרדית, בורחה מיוראל כבש את השער היחיד בדקה ה-76 שבזכותו חטאפה עצרה רצף של חמש תוצאות תיקו במסגרת הליגה ובזכות החזרה למסלול הניצחונות עלתה למקום ה-11 כשבמאזנה 15 נקודות – רק נזכיר כי בגביע לפני חמישה ימים ניצחה חטאפה 0:12. יש לציין שחטאפה השיגה את הניצחון ב-10 שחקנים, בעקבות הרחקת ג'נה בדקה ה-44. קאדיס לעומת זאת סיימה במחזור הקודם ב-2:2 מול סביליה, אבל הפסדה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ונותרה עם 10 נקודות, שלוש יותר מסלטה ויגו שמתחת לקו האדום.

המחזור ה-12 ייצא לדרך ביום שישי כאשר ססואולו תארח את סלרניטנה וגנואה את ורונה. ביום ראשון יתקיים הדרבי הגדול בין לאציו לרומא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי