ניצחון החוץ הכי גבוה מאז 1977: אינטר חזרה לפסגה עם 0:3 בנאפולי

play
שחקני אינטר חוגגים עם ניקולו בארלה (משמאל) | רויטרס
צפו: לאוטרו הלוהט שוב כבש, אינטר חזרה מפיגור בחוץ מול יובנטוס 02:00

צ'לחנוילו, בארלה ותוראם כבשו בניצחון ההיסטורי בדרום איטליה והנראזורי עקפו את יובנטוס. דיבאלה כבש ובישל במהפך של רומא, השוער סחט פנדל ולצ'ה איזנה ל-1:1 מול בולוניה בדקה ה-100

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים כולל המשחק המרכזי של המחזור – בו אינטר שבה לפסגה עם 0:3 יוקרתי בחוץ על האלופה נאפולי. עוד קודם לכן, ז'וזה מוריניו ורומא יצאו מפיגור וניצחו 1:2 בחוץ את ססואולו. לצ'ה חילצה 1:1 בדקה ה-100 מול בולוניה, ורונה עשתה את זה עם 3:3 בדקה ה-96 אצל אודינזה.

הקאן צ'לחנוילו חוגג יחד עם ניקולו בארלה אינטר
הצהרת כוונות של אינטר. צ'לחנוילו חוגג | אימג'בנק GettyImages

נאפולי – אינטר 3:0

אינטר ממשיכה במסע לאליפות ראשונה אחרי שלוש שנים, והערב היא רשמה ציון דרך משמעותי בדרך לשם עם ניצחון חוץ חשוב על האלופה המכהנת – הגדול ביותר שלה מאז אפריל 1977. הקאן צ'לחנוילו הבקיע שער נהדר מרחוק בדקה ה-44, ובמחצית השנייה הצטרפו אליו ניקולו בארלה ומרכוס תוראם. בדקה ה-62 האיטלקי קיבל מסירה חדה מלאוטרו מרטינס ודהר לרחבה לפני שכבש, בדקה ה-85 חואן קואדרדו השאיר לתוראם כדור על מגש והצרפתי השלים מקרוב ערב נפלא למילאנזים.

המנצחת המשיכה להצטיין גם בהגנה והיא עם שבע ספיגות בלבד ב-14 מחזורים, זאתלמרות הפציעות של הבלמים בנז'מן פבאר, אלסנדרו באסטוני וסטפן דה פריי, שנפצע הערב והוחלף אחרי 18 דקות. ההופעה הראשונה של ויקטור אוסימן בהרכב מזה כחודשיים לא סייעה, האלופה המכהנת רחוקה 11 נקודות מהפסגה כאשר בשישי מחכה לה משחק חוץ מול יובנטוס.

פאולו דיבאלה שחקן רומא חוגג עם רומלו לוקאקו
פאולו דיבאלה שחקן רומא חוגג עם רומלו לוקאקו | אימג'בנק GettyImages, Luca Amedeo Bizzarri

ססואולו – רומא 2:1

מאז מאי 2018 לא הצליחו הג'אלורוסי לנצח ברג'ו אמיליה, אבל הפעם זה קרה. אחרי הפסד וחמש תוצאות תיקו בבוקרים אצל ססואולו, זה נראה רע מבחינת רומא בעקבות שער מקרוב של מתאוס הנריקה בדקה ה-25, אבל הרחקתו של דניאל בולוקה הרומני לאחר דריכה קשה על לאנדרו פארדס בדקה ה-62 הביאה למפנה. פאולו דיבאלה איזן בפנדל בדקה ה-76 ואחרי שש דקות בישל למחליף הדני רסמוס כריסטינסן שחגג שער בכורה עם בעיטה בשמאל שפגעה בשחקן הגנה ועשתה קשת מעל השוער אנדראה קונסילי. רומא במקום החמישי.

שחקני לצ'ה חוגגים עם רוברטו פיקולי
שחקני לצ'ה חוגגים עם רוברטו פיקולי | אימג'בנק GettyImages, Maurizio Lagana

לצ'ה – בולוניה 1:1

תיקו שישי בשבעה משחקי חוץ העונה לבולוניה, אבל כזו דרמה היא עדיין לא חוותה. המחליף היווני חרלמבוס ליקויאניס כבש בכדור חופשי בדקה ה-68, 10 דקות לאחר שנכנס, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן תפס ריקרדו קלאפיורי את שוער לצ'ה ולדימירו פלקונה שעלה לעזרת ההתקפה ונשאר ברחבה אחרי קרן לא מוצלחת. השופט כבר שרק לסיום, אבל אז סימן לבדיקת VAR ולאחריה הצביע על הנקודה הלבנה. רוברטו פיקולי לקח אחריות והשווה עם פנדל מוצלח בדקה ה-100. תיקו שלישי רצוף ללצ'ה, שלא ניצחה מאז המחזור החמישי.

משחקים נוספים:

פיורנטינה – סלרניטנה 0:3 לפיורנטינה: לוקאס בלטראן (6 בפנדל), ריקרדו סוטיל (17), ג'אקומו בונבנטורה (56)

אודינזה – ורונה 3:3 לאודינזה: כריסטיאן קבאסלה (16), לורנצו לוקה (30 ו-72). לוורונה: מילאן ג'וריץ' (37 בפנדל), סיריל אנגונג (61), תומא הנרי (90+6)

המחזור יגיע לסיומו ביום שני כאשר טורינו תארח את אטאלנטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי