אינטר עשויה למכור את דומפריס. לאוטרו קרוב להפוך למשתכר הבכיר

play
דנזל דומפריס לצד מרכוס תוראם אינטר | GettyImages
צפו: אינטר חזרה לפסגת הטבלה עם 0:3 היסטורי בחוץ נגד נאפולי 02:51

ההולנדי שמסיים חוזה ב-2025 ומעורר עניין אצל מועדוני פרמיירליג, דורש יותר מחמישה מיליון יורו לעונה ו"המצב מסובך". החלוץ קרוב לחתימה עד 2028 תמורת כשבעה מיליון יורו לעונה. דימרקו יכפיל את שכרו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר עשויה למכור את דנזל דומפריס בקיץ. על פי התקשורת האיטלקית, הנראזורי מעוניינים להאריך את חוזהו של המגן הימני, אך הוא דורש יותר מחמישה מיליון יורו לעונה ו"המצב מסובך". על פי הדיווח, הנראזורי הציעו להולנדי כארבעה מיליון יורו לעונה, אלא שהשחקן לא מוכן בשלב זה להתגמש והמשא ומתן בין הצדדים תקוע וצפוי להתחדש לאחר חג המולד.

בהנחה שלא יגיעו לעמק השווה, אינטר לא תרצה לאבד בחינם את דומפריס, שזוכה לעניין רב מצד מספר מועדונים מהפרמיירליג ועשוי להימכר בתום העונה לכל המרבה במחיר. למגן נבחרת הולנד בן ה-27 יש חוזה עד קיץ 2025 בקבוצה ממילאנו, לאחר שכזכור הוא נרכש ב-2021 מפ.ס.וו איינדהובן תמורת כ-14 מיליון יורו ושווי השוק שלו כיום מוערך בסכום כפול.

בניגוד לדומפריס, הנריך מחיטריאן ופדריקו דימרקו קרובים לחתום על חוזה חדש באינטר, כאשר הראשון צפוי להמשיך עם אותו השכר (3.9 מיליון יורו לעונה) והשני יכפיל את שכרו וירוויח כארבעה מיליון יורו לעונה. כידוע, גם לאוטרו מרטינס, כוכב הנראזורי, צפוי לחתום במהלך החודש הקרוב על חוזה חדש עד 2028, שיהפוך אותו למשתכר הבכיר במועדון (שבעה מיליון יורו לעונה).

לאוטרו מרטינס, אינטר | GettyImages, Francesco Pecoraro

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי