מהפך לרומא בדרך לרבע גמר הגביע האיטלקי, גם אטאלנטה עלתה

לוקאקו ודיבאלה מחקו יתרון של קרמונזה בניצחון 1:2 על הקבוצה מליגת המשנה, כשבשלב הבא מחכה לאציו לדרבי לוהט. צמד ובישול לדה קטלארה ב-1:3 על ססואולו שקבע מפגש עם מילאן

קבוצות: אטאלנטה רומא
(גודל טקסט)

תמונת רבע גמר הגביע האיטלקי תושלם בחמישי עם המפגש בין יובנטוס לסלרניטנה, אבל הערב (רביעי) נקבעו עוד שתי עולות. אטאלנטה עשתה את זה עם 1:3 על ססואולו ותפגוש את מילאן בשלב הבא, ורומא עם מהפך על קרמונזה סידרה לעצמה דרבי מול לאציו ברבע הגמר.

רומא – קרמונזה 1:2

בשנה שעברה קרמונזה ורומא נפגשו בשלב רבע הגמר כשהיורדת לליגת המשנה באיטליה המשיכה במסע הסינדרלה שלה עם ניצחון 1:2 גדול ועלייה לחצי הגמר, שם המסע הקסום הסתיים. 4 שבועות לאחר מכן, קרמונזה ניצחה את רומא 1:2 גם במסגרת הליגה, אבל זה כאמור הסתיים עם המקום בסרייה ב'. הדברים התחילו נהדר גם הפעם לאורחת באולימפיקו כשפרנק צאדז'וט העניק יתרון מפתיע לקרמונזה בדקה ה-37. ז'וזה מוריניו החליט להעלות את הכלים ההתקפיים שלו מהספסל במחצית ושלח את פאולו דיבאלה לשתף פעולה עם רומלו לוקאקו. בדקה ה-77 החלוץ הבלגי הרשית את השוויון והארגנטינאי סידר מהפך מהנקודה הלבנה בדרך לשלב רבע הגמר, שם המשימה תהיה קשה ופיקנטית הרבה יותר במפגש עם לאציו בדרבי של בירת איטליה.

פאולו דיבאלה רומא
מהפך בדרך לדרבי רומאי ברבע הגמר. דיבאלה | אימג'בנק GettyImages

אטאלנטה – ססואולו 1:3

שארל דה קטלארה פתח בהתקפה בהיעדרו של הניגרי אדמולה לוקמן שיצא לאליפות אפריקה, והחזיר בגדול למארחת עם צמד ובישול שקבעו לו דייט ברבע הגמר עם מילאן ממנה הושאל בקיץ. בדקה ה-24 קיבל כדור עם הגב אל השער ממריו פשאליץ', הסתובב ובעט פנימה, ואחרי עקב וירטואוזי של אלכסיי מירנצ'וק לעמוד הכפיל את היתרון עם הימנית החלשה שלו בדקה ה-63. שמונה דקות לאחר מכן הכין למירנצ'וק את השלישי, וססואולו שהופיעה בהרכב חסר מאוד הצליחה רק לצמק בבעיטה האחרונה של המשחק, מרגלי המחליף הרומני דניאל בולוקה (95).

שארל דה קטלארה שחקן אטאלנטה
הופעה נהדרת. שארל דה קטלארה | אימג'בנק GettyImages, Emilio Andreoli

משחקי רבע הגמר (בשבוע הבא):

מילאן – אטאלנטה לאציו – רומא יובנטוס/סלרניטנה – פרוזינונה פיורנטינה – בולוניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי