דיווח: רומא שוקלת לפטר את מוריניו ולמנות במקומו את דה רוסי

play
| GettyImages, Jonathan Moscrop
חם ביציעים, לוהט על כר הדשא: צפו בניצחון לאציו על רומא בדרבי 02:25

על פי הפרסום באיטליה, בהנהלה מאוכזבים מאוד מהיכולת וההופעות של המועדון שהתרחק מאוד מהצמרת וגם הודח מהגביע. שחקן העבר יחליף את המאמן האגדי?

(גודל טקסט)

האם ז'וזה מוריניו הגיע לסוף דרכו כמאמן רומא? בתקשורת האיטלקית מדווחים היום (שני) שהנהלת רומא מאוד לא מרוצה מהתוצאות וההופעות של הקבוצה העונה ושוקלת לפטר את הפורטוגלי ולהחליפו באגדת המועדון, דניאלה דה רוסי. הדיווח הזה הגיע יממה לאחר ההפסד 3:1 אצל מילאן, שהרחיק את רומא עד כדי חמש נקודות מפיורנטינה החמישית.

על פי הדיווח ברומא עדיין שואפים להעפיל לליגת האלופות ולסיים בטופ 4 ולכן שוקלים לבצע זעזוע. ההפסד למילאן הגיע אחרי ההדחה מהגביע על ידי לאציו היריבה המושבעת, כאשר בארבעה מתוך שמונת המפגשים מול היריבות הישירות שלה בצמרת, רומא צברה רק שש נקודות מתוך 24 אפשריות.

מאמן רומא, ז'וזה מוריניו
מאמן רומא, ז'וזה מוריניו | GettyImages, Jonathan Moscrop

מוריניו, כך נראה, איבד אמון גם בקרב חלק מאוהדי הקבוצה שביקרו את היכולת שלה לפני וגם אחרי ההפסד למילאן. דה רוסי, ששיחק בנבחרת איטליה שזכתה במונדיאל ב-2006, היה אחד מעוזריו של רוברטו מאנצ'יני ביורו 2020 ופוטר אחרי 17 משחקים כמאמן ספאל בליגה השנייה בעונה החולפת עם מאזן לא מחמיא של שלושה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים.

לרומא יש סגל די מרשים שכולל חלוצים כמו פאולו דיבאלה ורומלו לוקאקו ובמועדון מצפים לשיפור מיידי בתוצאות. האם דה רוסי הוא האיש הנכון לתפקיד? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי