ז'וזה מוריניו פוטר, רומא מיהרה ומינתה את דניאלה דה רוסי

play
דניאלה דה רוסי שחקן רומא | רויטרס
חם ביציעים, לוהט על כר הדשא: צפו בניצחון לאציו על רומא בדרבי 02:25

הפורטוגלי סיים את דרכו את דרכו אחרי שנתיים וחצי בתפקיד על רקע התוצאות המאכזבות. כוכב העבר מחליפו: "ריגוש עצום עבורי"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו סיים את דרכו ברומא. הג'אלורוסי הודיעו היום (שלישי) על פיטוריו של הפורטוגלי הוותיק ששרד שנתיים וחצי בתפקיד, על רקע התוצאות המאכזבות של הקבוצה. מי שנכנס לנעליו הוא שחקן העבר של המועדון דניאלה דה רוסי, שסגר עד תום העונה עם אופציה להארכת חוזהו.

"אני רוצה להודות על האחריות הגדולה", אמר דה רוסי, "אעשה כל מה שיש לי ואני כבר לא יכול לחכות להתחיל לעבוד. קשה לי לתאר את הריגוש של לשבת על הספסל כמאמן רומא, כולם יודעים מה המשמעות של המועדון הזה עבורי. אין לנו זמן, חייבים להילחם ולהשיג את המטרות שלנו".

דה רוסי בן ה-40 גדל בכל המחלקות הצעירות של רומא ושיחק בקבוצה הבוגרת מ-2001 ועד 2019, לפני שעבר לעונת פרישה קצרה בבוקה ג'וניורס. הוא זכה עם המועדון בשני גביעים והפך לאחד השחקנים האהובים ביותר על ידי אוהדי הג'אלורוסי. כוכב העבר אחד מעוזריו של רוברטו מאנצ'יני ביורו 2020 ופוטר אחרי 17 משחקים כמאמן ספאל בליגה השנייה בעונה החולפת עם מאזן לא מחמיא של שלושה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים.

צפו באוהדי רומא נפרדים מז'וזה מוריניו

דניאלה דה רוסי שחקן רומא
דניאלה דה רוסי שחקן רומא | רויטרס

רומא מדורגת במקום התשיעי בלבד בליגה האיטלקית, עם 29 נקודות מ-20 מחזורים. ההישג המרכזי של מוריניו (60) במועדון היה הזכייה בקונפרנס ליג ב-2022. "אנחנו רוצים להודות לז'וזה על התשוקה שלו מאז הגיע למועדון", אמרו בעלי רומא. "תמיד נזכור אותו לטובה, אבל חשבנו ששינוי מיידי הוא מה שהקבוצה זקוקה לו כרגע. אנחנו מאחלים לז'וזה ועוזריו הצלחה בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי