היעד הבא של מוריניו, וסכומי הפיצויים העצומים לאורך הקריירה

play
ז'וזה מוריניו | GettyImages
חם ביציעים, לוהט על כר הדשא: צפו בניצחון לאציו על רומא בדרבי 02:25

בסוכנויות ההימורים הציבו את ניוקאסל כפייבוריטית, אולם גם סעודיה על הפרק. "המיוחד" שלשל לכיסו כ-92 מיליון יורו רק מדמי פיצויים

(גודל טקסט)

לא כך קיווה ז'וזה מוריניו שתסתיים הקדנציה שלו ברומא. "המיוחד" פוטר היום (שלישי) אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, ושילם את מחיר הפתיחה הרעה לעונה – אחרי 20 מחזורים, מדורגת רומא במקום התשיעי בלבד, עם 29 נקודות.

בעוד הג'אלורוסי מיהרו למנות את דניאלה דה רוסי, ברחבי העולם תוהים מה תהיה משרת האימון הבאה של אחד המאמנים הגדולים של שנות האלפיים. בסוכנויות ההימורים הציבו את ניוקאסל כפייבוריטית, אם וכאשר תבחר לפטר את אדי האו. לאחר מכן (לפי הסדר) "כל קבוצה בליגה הסעודית", נבחרת פורטוגל, "כל קבוצת MLS", פורטו, קריסטל פאלאס, בנפיקה, ולבסוף צ'לסי.

סעודיה עשויה להיות אופציה לא רעה עבור הפורטוגלי. לפי העיתונאי האנגלי בן ג'ייקובס, הוא צפוי לקבל פניות בקרוב, לאחר שסירב בעבר לאל-הילאל. מוליכת הליגה הסעודית לא אמורה לבצע בקרוב שינויים על הקווים, אך אל-אהלי ואל-נאסר של כריסטיאנו רונאלדו כבר הוזכרו כמועמדות. "אני משוכנע שמתישהו אעבוד שם, אני לא יודע מתי", אמר מוריניו בעבר.

ז'וזה מוריניו מאמן רומא מול סביליה
ז'וזה מוריניו מאמן רומא מול סביליה | רויטרס

לפחות לדבר אחד לא צריך לדאוג – גם הפעם מוריניו יפוצה היטב, אם כי פחות מאשר בשלבים המוקדמים יותר של הקריירה שלו. רומא תשלם לו 3.5 מיליון יורו, כשלפי התקשורת הבריטית, "המיוחד" כבר שלשל לכיסו כ-92 מיליון יורו רק מדמי פיצויים לאורך השנים. בפיטוריו הראשונים מצ'לסי קיבל כ-21 מיליון יורו, בריאל מדריד קיבל כ-20 מיליון יורו, בקדנציה השנייה בצ'לסי כ-9 מיליון יורו, במנצ'סטר יונייטד כ-22 מיליון יורו, ובטוטנהאם כ-17 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי