"כמובן שאני רוצה": ויקטור אוסימן חשף איפה הוא שואף לשחק אחרי נאפולי

play
ויקטור אוסימן | אימג'בנק GettyImages
אוסימן עם בישול מדהים ושער ב-1:2 של נאפולי על קליארי 01:57

החלוץ שהאריך לאחרונה את חוזהו נשאל על מעבר עתידי לפרמיירליג: "כמובן שיום אחד, כן - כשיגיע הזמן כולם יידעו". על נשיא נאפולי, אמר הניגרי: "הוא תמך בי גם מחוץ לכר הדשא ואני רוצה להחזיר לו ולמועדון"

(גודל טקסט)

ויקטור אוסימן האריך לאחרונה את חוזהו בנאפולי עד קיץ 2026, אך החלוץ לא מסתיר את רצונו לשחק בפרמיירליג בעתיד. צ'לסי, ארסנל וריאל מדריד הוזכרו בחודשים האחרונים כמועמדות מובילות לצרף את הניגרי, כשעל פי הדיווחים לחוזהו הוכנס סעיף שחרור בגובה 130 מיליון יורו.

אוסימן שוחח עם "סקיי ספורטס" וכשנשאל על מעבר לפרמיירליג, השיב: "כמובן שיום אחד, אני בהחלט רוצה, אבל כרגע יש לי תוכניות אחרות בקריירה ואני מצפה להן. כשיגיע הזמן כולם יידעו".

ויקטור אוסימן שחקן נבחרת ניגריה מול אסטבן אוביאנג שחקן נבחרת גינאה המשוונית | GettyImages, ISSOUF SANOGO/AFP

על נשיא נאפולי אאורליו דה לאורנטיס, אמר החלוץ: "מערכת היחסים שלנו טובה. אני מרוצה ממנו, אני לא יכול לשקר לגבי זה. הוא איתי מאז שחתמתי במועדון וחשוב לי לוודא שהקשר ביני לבינו יישאר טוב. הוא תמך בי גם מחוץ למגרש ואני מנסה לתת את כל כולי עבורו ועבור המועדון".

אוסימן, שהבקיע העונה שבעה שערי ליגה ב-13 הופעות, נמצא כעת עם נבחרת ניגריה באליפות אפריקה ומקווה לסייע לה להגיע רחוק ככל הניתן, בעוד נאפולי חווה עונה לא טובה וקרובה לאבד את האליפות, כאשר היא ניצבת רק במקום השמיני בסרייה א' אחרי 20 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי