דניאלה דה רוסי שמר על מאזן מושלם: 1:2 לרומא על סלרניטנה

play
פאולו דיבאלה, שחקן רומא | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1 08:35

הג'אלורוסי גברו על נועלת הטבלה וקפצו זמנית למקום החמישי, המאמן עם שני ניצחונות מאז החליף את מוריניו. דיבאלה בפנדל ופלגריני כבשו

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית הסתיים הערב (שני) עם ניצחונה של רומא 1:2 על נועלת הטבלה סלרניטנה, כך שדניאלה דה רוסי שמר על מאה אחוזי הצלחה מאז החליף את ז'וזה מוריניו כמאמן הג'אלורוסי.

מוריניו שילם את המחיר אחרי שלושה מחזורים רצופים ללא ניצחון והידרדרות למרכז הטבלה, אבל יש לציין שמחליפו בשני משחקיו הראשונים זכה ללוח משחקים נוח מאוד, אחרי שבמחזור הקודם חגג 1:2 על ורונה שגם היא מהתחתית. היום דה רוסי נהנה מפאולו דיבאלה שהעלה את רומא ל-0:1 בפנדל בדקה ה-51 והיה זה לורנצו פלגריני שהכפיל את היתרון כעבור רבע שעה. גריגוריס קסטנוס צימק בדקה ה-70, אבל זה לא הספיק כדי למנוע מהמדורגת האחרונה בטבלה את הפסדה הרביעי ברציפות.

פאולו דיבאלה, שחקן רומא
דייק מהנקודה הלבנה. דיבאלה | GettyImages

בזכות הניצחון ובעיקר הודות לעובדה שפיורנטינה, לאציו ובולוניה מעדו השבוע, רומא קפצה מהמקום השמיני עד למקום החמישי, אם כי היא עם משחק עודף מול יריבותיה על הכרטיס למפעלים האירופיים בעונה הבאה.

* בליגה הספרדית ננעל הערב המחזור ה-22 וחטאפה ניצחה 0:2 את גרנאדה, נטולת שון וייסמן שלא נכלל בסגל. מייסון גרינווד (21) ובורחה מיוראל (36) כבשו לזכות המארחת, מירטו אוזוני החמיץ פנדל עבור גרנאדה בדקה ה-59.

במחזור הבא דה רוסי ורומא יארחו את קליארי, משחק שייערך בעוד שבוע בדיוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי