"וייסמן יהדוף את הביקורת אם יצליח להוביל את סלרניטנה לגאולה"

play
| GettyImages
לוקה יוביץ' סידר מהפך דרמטי ו-2:3 למילאן על פרוזינונה 01:32

החלוץ הישראלי חתם "בגונג האחרון של חלון ההעברות" ובתקשורת המקומית נערכים: "באיטליה והוא ינסה לשים את הפרשות בצד"

(גודל טקסט)

החתימה של שון וייסמן בנועלת טבלת הסרייה A, סלרניטנה, עוררה כצפוי דיונים ערים ברשתות החברתיות. הרקע הוא כמובן פחות היכולת המקצועית שלו, ויותר שיתוף הדהוד המסרים בזמן המלחמה, כששיתף פוסטים שקוראים "למחוק את עזה" ו"להטיל עליה פצצות של 200 טון".

החלוץ שעבר מגרנאדה הספרדית, נחת בסוף השבוע בסלרנו ובתקשורת המקומית כתבו: "שון וייסמן, החלוץ שרוצה לגרום לסלרניטנה לחלום". היום (13:30) הוא עשוי לקבל דקות ראשונות במשחק החוץ נגד טורינו.

ב-tuttosalernitana פירטו: "העסקה הגיעה עם הגונג, והוא השחקן האחרון שהגיע לסרייה A בחלון ההעברות של החורף. הוא כנראה גם זה שעשה הכי הרבה ראש. החלוץ בן ה-27 עשה לעצמו שם של סקורר בישראל, אוסטריה והליגה השנייה בספרד, אבל הביא איתו גם פרשות שנויות במחלוקת".

באיטליה פירטו על הפוסטים שכתב, על המחאות נגדו בספרד ועל כך שבגללן לא יצא עם הקבוצה למשחק חוץ נגד אוסאסונה. עוד הזכירו ש"אפילו בנבחרת ישראל וייסמן עלה לכותרות אחרי חגיגה שנויה במחלוקת. עכשיו הוא באיטליה והוא ינסה לשים את הפרשות בצד".

ב-ottopagine טענו: "בצל הדיונים ברשתות בנוגע להגעתו של וייסמן, בעד ונגד, עכשיו יש לו משימה: להדוף את הביקורת עליו באמצעות שערים שיובילו את סלרניטנה לגאולה".

שון וייסמן, גרנאדה
חוזר לעניינים? וייסמן אתמול | אימג'בנק GettyImages, Fermin Rodriguez/Quality Sport Images

וייסמן הושאל מגרנאדה, בה יש לו חוזה עד קיץ 2025. סלרניטנה מדורגת במקום האחרון בסרייה A והוא ינסה לסייע לקבוצתו של פיליפו אינזאגי להישאר בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי