מאמן חדש לווייסמן? "אינזאגי על סף פיטורים מסלרניטנה"

play
שון וייסמן, שחקן סלרניטנה | GettyImages, Ivan Romano
תקציר: סלרניטנה – אמפולי 3:1 (הגול של וייסמן) 02:42

החלוץ הישראלי כבש אומנם בהופעת הבכורה שלו, אך קבוצתו הפסידה 3:1 לאמפולי והמאמן בסכנה: "נראה שכל בעיטה לשער נגדינו נכנסת"

(גודל טקסט)

שון וייסמן שינה אווירה אחרי תקופה קשה בספרד והושאל לסלרניטנה האיטלקית, ואמש (שישי) הוא לא היה יכול לחלום על סיפתח טוב יותר לקריירה בארץ המגף. חלוצה של נבחרת ישראל עלה מהספסל והבקיע במשחק מול אמפולי, אך לצערו שער השוויון הזמני שלו לא הספיק והאורחת ניצחה 1:3. וייסמן הפך לישראלי השלישי שמבקיע בליגה הבכירה באיטליה, אחרי טל בנין וערן זהבי.

הישראלי החל את המשחק על הספסל של פיליפו אינזאגי, אך עלה כבר במחצית הראשונה כשהחליף את ניקולו פיירוצי הפצוע בדקה ה-41. בדקה ה-69 אקס נבחרת איטליה אנטוניו קאנדרבה הגביה כדור רוחב, הישראלי הבקיע שער אופייני עם נגיחה לרשת שקבעה 1:1.

אמפולי האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-23 משער עצמי של אלסנדרו זאנולי, והיא השיגה את הניצחון בסופו של דבר בזכות פנדל של אמבאייה ניאנג (88) ומתאו קאנצ'לרי (90+4). סלרניטנה ממשיכה לנעול את הטבלה, אמפולי שגם היא נאבקת על חייה בליגה הבכירה פתחה פער של שלוש נקודות מהקו האדום.

שון וייסמן, שחקן סלרניטנה
בכורה נהדרת שלו. וייסמן | אימג'בנק GettyImages, Ivan Romano

אלא שעם כל הכבוד להתלהבות המוצדקת שלנו מהשער של וייסמן, באיטליה מדווחים הבוקר שפיפו אינזאגי המאמן נמצא על סף פיטורים וייתכן מאוד שבקרוב וייסמן יקבל מאמן חדש. אינזאגי הוא כזכור המאמן השני העונה בקבוצה אחרי פאולו סוזה אקס מכבי תל אביב. אלא שחלוץ העבר האגדי לא מצליח לייצב את נועלת הטבלה שנראית כיורדת בטוחה כרגע.

"אחרי השוויון שלטנו במשחק, אבל נתנו להם מתנות", אמר אינזאגי המאוכזב, "זה מאכזב משום שמאז ינואר כל בעיטה למסגרת נגדינו נראה שנכנסת לשער. אני עצוב בשביל האוהדים, הנשיא והמועדון שראוי לתוצאות אחרות. אבל למרות מה שאמרתי יש עוד הרבה נקודות בקופה ואנחנו חייבים להאמין".

אלא שבאיטליה טוענים שהנשיא דנילו לרבולינו כבר לא מאמין באינזאגי, שלא בטוח שיעמוד על הקווים במשחק הקשה מול אינטר, אותה מאמן אחיו הקטן סימונה. מאז שמונה למאמן סלרניטנה, אינזאגי השיג שלושה ניצחונות בלבד לעומת עשרה הפסדים, כולל נקודה אחת בלבד בשבעת המחזורים האחרונים.

וייסמן כזכור הושאל עד תום העונה מגרנאדה הספרדית אחרי שמיעט לקבל דקות. בחודשים שמאז פרוץ המלחמה רבים בספרד יצאו נגד וייסמן עקב תמיכתו בישראל ועצם היותו ישראלי, ולמשל העברתו לבורגוס מהליגה השנייה ירדה מהפרק עקב התנגדות אוהדי הקבוצה.

החלוץ לא היה הרכש היחיד של סלרנטינה לקראת סוף החלון. הקבוצה מדרום איטליה החתימה גם שני בלמים ותיקים ומוכרים בדמותם של אקס באיירן מינכן ג'רום בואטנג ואקס רומא קוסטאס מנולאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי