מוריניו: "פיטר אותי מישהו שמבין מעט בכדורגל, זה לא היה הוגן"

play
| GettyImages, Jonathan Moscrop
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.2 06:25

המאמן התייחס לעזיבת ברומא: "החלטה לא צפויה, אך אחזור מלא במוטיבציה". בנוסף גילה: "סירבתי לנבחרות פורטוגל ואנגליה"

(גודל טקסט)

כחודש עבר מאז שז'וזה מוריניו סיים את תפקידו ברומא אחרי שנתיים וחצי. הג'אלורוסי אמנם לא עמדו בציפיות, אך הפיטורים הפתיעו את "המיוחד" וגם את האוהדים שהתחברו אליו.

מוריניו חש נבגד ואחרי העזיבה נפטר מהטבעת ששחקני רומא הכינו לו, מה שרק המחיש עד כמה היה מאוכזב מהפרידה הפתאומית. בריאיון שקיים ל"פוטבול.קום", הוא לא חסך בביקורת: "השבוע חוזרים המפעלים האירופיים. אני לא אהיה שם לשלבים המכריעים ולא בגלל שהקבוצה שלי הודחה, אלא כי 'הודחתי' על ידי מישהו שמבין מעט מאוד בכדורגל. אלה החיים, מלאים בעליות ירידות, ואני צומח מזה למרות ההחלטה הלא צפויה והלא הוגנת. אבל אני אחזור עם יותר מוטיבציה וביטחון".

ז'וזה מוריניו עם שחקן רומא, לורנצו פלגריני
היו גם ימים יפים. מוריניו עם הקפטן פלגריני | אימג'בנק GettyImages, Silvia Lore

יחד עם מוריניו רומא זכתה לפני שנתיים בקונפרנס ליג, ואשתקד הג'אלורוסי הפסידו לסביליה בפנדלים בגמר הליגה האירופית. הערב (חמישי) רומא תתארח אצל פיינורד למשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הליגה האירופית, וזה יהיה שחזור גמר הקונפרנס מלפני שנתיים ורבע גמר הליגה האירופית אשתקד.

המאמן הפורטוגלי גם נשאל על תקופתו במנצ'סטר יונייטד, שבדומה לרומא הסתיימה בפיטורים באמצע העונה השלישית: "אני מאוד אהבתי את הזמן שם. אני לא חושב שהתקשורת עזרה לי. היו לי הצעות עבודה טובות ולאחת מהן היה קשה מאוד לסרב, זה היה נבחרת פורטוגל. בעבר הייתה לי גם על השולחן הצעה מנבחרת אנגליה, זה היה אחרי הפיטורים של סטיב מקלארן ב-2007".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי