שון וייסמן שיחק 71 דקות בתיקו של סלרניטנה, רומא לא עוצרת

play
שחקני רומא חוגגים | GettyImages, Jonathan Moscrop
צפו: דיבאלה שוב כבש, רומא הלוהטת פירקה 1:4 בחוץ את מונצה 02:21

הישראלי שוב פתח בחוד של נועלת הטבלה, שנפרדה ב-1:1 מאודינזה. הג'אלורוסי התקרבו למקום הרביעי עם 1:4 מרשים במונצה. לפני מכבי חיפה, פיורנטינה סיימה ב-0:0 עם טורינו

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונה הדרמטי של מילאן 0:1 על לאציו ביום שישי, המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נמשך היום (שבת) עם שון וייסמן וסלרניטנה שסיימו ב-1:1 אצל אודינזה. רומא הביסה את מונצה 1:4 בחוץ ואת הערב חתמה פיורנטינה, יריבת מכבי חיפה בקונפרנס ליג, שסיימה בתיקו ללא שערים רגע לפני שהיא פוגשת את האלופה הישראלית.

אודינזה – סלרניטנה 1:1

נקודה ראשונה ושער ראשון לפאביו ליבראני כמאמן נועלת הטבלה, אבל המצב עדיין בעייתי והמרחק מחוף מבטחים עומד על שש נקודות ועוד עלול לגדול בסיום המחזור. שון וייסמן המשיך כאמור בחוד ולא הגיע למצבים ב-71 דקות, כאשר הצרפתי לום טשואנה פתח לצדו והפציץ מ-18 מטרים בשמאל אל החיבורים הרחוקים בדקה ה-10. אודינזה לחצה כדי להשוות, ממו אוצ'ואה הציל ואז בתוספת הזמן של המחצית נכנע למספרת מרהיבה של חסן קמארה, אחרי הרמה של פלוריאן תובאן. פסטי אבוסלה הורחק בצהוב שני בדקה ה-66, אבל טשואנה נעצר בקורה ארבע דקות לאחר מכן וסלרניטנה לא ידעה לנצל את היתרון המספרי.

לום טשאונה שחקן סלרניטנה חוגג שער, מאחוריו שון וייסמן
לום טשואנה חוגג שער נהדר, שון וייסמן מאחוריו | אימג'בנק GettyImages, Alessandro Sabattini

מונצה – רומא 4:1

רומא ממשיכה במומנטום, עם ניצחון שישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים וניצחון חוץ שלישי ברציפות – דבר שהיא התקשתה מאוד לעשות תחת ז'וזה מוריניו ודווקא עושה היטב עם דניאלה דה רוסי על הקווים. לורנצו פלגריני (38), רומלו לוקאקו (42), פאולו דיבאלה (63) ולאנדרו פארדס (82, פנדל) כבשו, אנדראה קארבוני צימק בדקה ה-87. רומא חזק במאבק על המקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות, מונצה הפסידה לראשונה אחרי חמישה משחקים.

שחקני רומא, רומלו לוקאקו, פאולו דיבאלה
רומא ממשיכה לחגוג. לוקאקו ודיבאלה | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

טורינו – פיורנטינה 0:0

חמישה ימים לפני המפגש בבודפשט עם מכבי חיפה בשמינית גמר הקונפרנס ליג, הסגולים קיוו לרשום ניצחון חוץ ראשון ב-2024 ובמגרש בו לא ניצחו בליגה מאז ה-1:2 במרץ 2018, אך דווקא אחרי הניצחון המרשים על לאציו, האורחים נעצרו מול עשרה שחקנים של טורינו וסיימו בתיקו ללא שערים. סמואלה ריצ'י השאיר את חבריו בחיסרון מספרי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אולם כאמור פיורנטינה לא השכילה לכבוש ותגיע לקראחת המשחק מול האלופה הישראלית כשהמומנטום החיובי שלה נעצר.

משחקי יום ראשון באיטליה:

ורונה – ססואולו (13:30)

פרוזינונה – לצ'ה (16:00, ספורט4)

אמפולי – קליארי (16:00)

אטאלנטה – בולוניה (19:00)

נאפולי – יובנטוס (21:45, ספורט4)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי