מאמן מהסרייה A נגח בשחקן יריב, סיפק תירוץ מושלם ופוטר מתפקידו

play
עימות בסיום המשחק של לצ'ה מול ורונה | צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
צפו: פוליסיץ' הכריע, מילאן גברה על אמפולי ועלתה למקום השני 01:13

מאמן לצ'ה נראה שולח ראסיה לעבר חלוץ ורונה אחרי ההפסד הכואב במשחק התחתית, ולמרות הצילומים הכחיש את האלימות ונתן לה הסבר מוזר

קבוצות: לצ'ה
(גודל טקסט)

מאמן לצ'ה, רוברטו ד'אוורסה, תועד נוגח בראשו של חלוץ ורונה, תומאס הנרי, בעקבות עימות סוער בין שתי קבוצות אחרי הקרב התחתית בסרייה A אתמול (ראשון). פחות מ-24 שעות לאחר, הנהלת המועדון החליטה לפטר אותו בעקבות התקרית.

הנרי התווכח עם המגן של לצ'ה מארין פונגרצ'יץ' לאחר שריקת הסיום, כאשר ד'אוורסה ניגש להתערב ובסופו של דבר הפיל את הנרי עם נגיחה.

"בשבת הבאה יש לנו עוד משחק גדול (מול סלרניטנה) ולא רציתי שהשחקנים שלי יורחקו", אמר ד'אוורסה, שטוען שניסה להפריד, אבל התחמם יתר על המידה, "אז יצאתי לנסות ולהפריד אותם מהיריבים, ואז קרתה התקרית עם הנרי. כבר התנצלתי בפני הנהלת ורונה. כמאמן ואב לשלושה ילדים, אני רוצה להתנצל על מה שקרה".

גם ד'אוורסה וגם הנרי הורחקו, אבל המאמן הכחיש שנגח ביריבו. "טעיתי ואני מתנצל", אמר ד'אוורסה. "נסחפתי ואיבדתי את קור הרוח, אבל לא עד כדי פגיעה באדם אחר… שוב אני מתנצל בפני הנרי, בפני אוהדי לצ'ה, ורונה ואיטליה, בפני השופטים, בפני שני המועדונים, בפני ההנהלה שלי, הצוות שלי והצוות שלי".

שחקני ורונה חוגגים ניצחון
| אימג'בנק GettyImages, Maurizio Lagana

מייקל פולורונשו כבש בתחילת המחצית הראשונה עבור ורונה, שניצחה 0:1 ועלתה למקום ה-13, שתי נקודות מעל המקום שמוביל לירידה. לצ'ה בפיגור של נקודה אחת במקום ה-15.

ד'אוורסה מתעקש שהנגיחה לא היה "מהלך מתוכנן מראש" ומאשים את החלוץ ב"פרובוקציה מתמשכת". לדבריו, "זו לא הייתה תגובה טובה, אבל הכוונה שלי הייתה להפריד, מכיוון שהפרובוקציה נמשכה גם לאחר סיום המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי