וייסמן פתח והוחלף, סלרניטנה מתקרבת לירידה אחרי 1:0 ללצ'ה

play
שחקן סלרניטנה, שון וייסמן, במשחק נגד לצ'ה | GettyImages, Francesco Pecoraro
במשחק הראשון ללא סארי: לאציו ניצחה בחוץ 2:3 את פרוזינונה 02:32

הישראלי יצא אחרי 53 דקות, נועלת הטבלה נכנעה בביתה 1:0 משער עצמי דיי מהיר של נורברט גיומבר (17) וסופרת 11 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית יצא לדרך אמש (שישי), כשבולוניה רשמה 0:1 דרמטי על אמפולי. היום שון וייסמן פתח בהרכב, אבל הוחלף כבר בדקה ה-53 בהפסד הביתי 1:0 ללצ'ה שמקרב את סלרניטינה לליגת המשנה.

סלרניטנה – לצ'ה 1:0

הקבוצה של שון וייסמן עוד לפני המשחק הייתה עם רגל וחצי בליגת המשנה, אבל האמינה ביכולתה, או לפחות קיוותה, שבבית מול לצ'ה היא תצליח לעצור רצף של 10 משחקי ליגה ללא ניצחון. לצערו של הישראלי ושל חבריו בחודש וחצי האחרונים, שער עצמי של נורברט גיומבר (17) הכריע את ההתמודדות והותיר אותם עמוק במקום האחרון. וייסמן שוב פתח בהרכב כאמור, אך הוחלף בדקה ה-63. לצ'ה עצרה רצף של 11 משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות והצליחה לפחות זמנית לברוח למרחק של ארבע נקודות מהקו האדום.

שחקן בולוניה ג'ובאני פביאן
שחקן בולוניה ג'ובאני פביאן | אימג'בנק GettyImages, Gabriele Maltinti

אמפולי – בולוניה 1:0

רצף ששת ניצחונות הליגה של הפתעת העונה הגיע לסיומו במחזור הקודם, עם 1:0 מול האלופה שבדרך אינטר. הערב נאלצה קבוצתו של טיאגו מוטה לעבוד קשה מאוד, לפני שהכניעה את קבוצת התחתית עם שער של ג'ובאני פביאן, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, כדי להגדיל זמנית את הפער מרומא החמישית לשש נקודות. איזו דרמה. המפסידה עלולה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור.

משחקים נוספים:

מונצה – קליארי 0:1 למונצה: דניאל מאלדיני (42)

אודינזה – טורינו 2:0 לטורינו: דובאן ספאטה (10), ניקולה ולאשיץ' (53)

פרוזינונה – לאציו 3:2 לפרוזינונה: פול לירולה (13), וואליד שדירה (70). ללאציו: מתיאה זקאני (38), טאטי קסטיאנוס (57, 62)

המחזור יגיע לסיומו ביום ראשון בערב, עם הקרב המרתק בין אינטר ונאפולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי