כחודש אחרי שעזב: פיליפו אינזאגי ישוב לאמן את שון וייסמן?

play
קריירת אימון פחות מוצלחת מקריירת המשחק. אינזאגי | GettyImages, Jonathan Moscrop
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.3 07:46

חמישה שבועות אחרי שחלוץ העבר האגדי נפרד מנועלת הטבלה, לפי "סקיי ספורט" הוא המועמד המוביל להחליף את ליבראני שפוטר וצפוי לחזור

(גודל טקסט)

סלרניטנה סירבה פעמיים לבקשתו של פיליפו אינזאגי להתפטר מאימון הקבוצה, אבל בשבוע השני של פברואר כבר לא ניתן היה להחזיקו בכוח והוא עזב. פחות משבועיים לפני כן צירפה לשורותיה את שון וייסמן בהשאלה מגרנאדה ומכאן שהישראלי לא הספיק לעבוד כמעט עם חלוץ העבר האגדי, אבל אולי בכל זאת יזכה להזדמנות – כי לפי "סקיי איטליה", אינזאגי על סף חזרה לסלרניטנה.

המדורגת האחרונה בסרייה A, שניצחה שני משחקים בלבד לאורך העונה ונמצאת בדרך הבטוחה בחזרה לליגת המשנה, החליטה להיפרד מפאביו ליבראני אחרי קצת יותר מחודש בתפקיד מכיוון שצבר נקודה בלבד מחמישה משחקים. במפתיע, אינזאגי שוב על הפרק ולפי "סקיי" הוא המועמד המוביל להתמנות.

פיליפו אינזאגי
פיליפו אינזאגי | אימג'בנק GettyImages, Ivan Romano

סלרניטנה כבר ביצעה שלושה שינויים העונה על הקווים, כי תחילה אימן אותה פאולו סוזה, אחר כך פאולו סוזה ואותו החליף ליבראני ב-11 בפברואר. אינזאגי אימן את הקבוצה מאמצע חודש אוקטובר ועד פברואר וצבר 13 נקודות ב-18 משחקים וינסה לחלץ אותה מירידת ליגה כמעט כנגד כל הסיכויים לאור העובדה שנותרו 9 מחזורים והיא רחוקה 11 נקודות מהישרדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי