החלום של הנרי יתגשם? המעבר שיסדר למאמן את המשחקים האולימפיים

אוליבייה ז'ירו קרוב לסיכום בלוס אנג'לס FC לפי ה"אתלטיק", במהלך שצפוי לסלול את דרכו לנבחרת האולימפית בפריז 2024

(גודל טקסט)

החלום של תיירי הנרי לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024 קרוב להתממש. אחרי שדווח כי גם ריאל וגם אתלטיקו מדריד לא ירשו לקיליאן אמבפה, שצפוי להצטרף לבלאנקוס, ולאנטואן גריזמן לקחת חלק בטורניר הכדורגל אחרי היורו הקרוב, למאמן נבחרת צרפת עד גיל 21 נותר שחקן אחד שהוא חשק בו מלכתחילה כ"חריג גיל" עבור הסגל שלו, אוליבייה ז'ירו. כעת, נראה כי מלך שערי נבחרת צרפת בכל הזמנים עשוי להקל על עצמו ועל הנרי ולהיכלל ב-18 השחקנים של האגדה הצרפתית גם לטורניר האולימפי.

ב"אתלטיק" מדווחים כי ז'ירו, שחוזהו במילאן מסתיים בקיץ הקרוב, צפוי להצטרף ללוס אנג'לס FC מליגת ה-MLS האמריקאית, ובכך יסיים למעשה את קריירת המועדונים שלו באירופה באופן רשמי. הקבוצה מעיר המלאכים כבר פנתה באופן אישי לחלוץ בן ה-37 שנוטה להסכים להצעה, ובכך הוא יגיע אליה בזמן פגרת העונה הסדירה, דבר שיוכל לסדר לו ולהנרי חלון נוח להצטרף ולהיות חלק מהסגל של הנבחרת האולימפית בקיץ.

אוליבייה ז'ירו, חלוץ נבחרת צרפת
שער קל ומהיר. ז'ירו | רויטרס

ז'ירו החל את קריירת המועדונים שלו בגרנובל הצרפתית ורק ב-2010 הוא הראה ניצוצות מהיכולת האמיתי שלו כשעבר מטור למונפלייה, במדיה זכה באליפות היסטורית, הישג שסידר לו מעבר יוקרתי לארסנל. בהמשך חצה את הכביש לצ'לסי והמשיך למילאן, אך ההישגים המרשימים ביותר שלו הגיעו במדי הטריקולור, שם הפך למלך השערים בכל הזמנים עם 56 כיבושים וזכייה במונדיאל ב-2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי