הפצע עדיין פתוח: מוריניו סוגר חשבון עם האיש שפיטר אותו מרומא

play
| GettyImages, Jonathan Moscrop
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.2 06:25

"המיוחד" עדיין ללא עבודה, חודשיים לאחר שפוטר בתפקידו כמפתיע על ידי טיאגו פינטו, עליו אמר: "איך אפשר לפטר מישהו שמגיע לשני גמרים אירופיים ברציפות? לעבוד איתו שוב? בחיים לא"

(גודל טקסט)

יותר מחודשיים חלפו מאז שז'וזה מוריניו, אחד המאמנים הכי מעוטרים בכדורגל העולמי, פוטר במפתיע מתפקידו כמאמן רומא ומסתבר שהפצעים שלו עדיין פתוחים והוא עדיין מרגיש פגוע. כזכור, מוריניו פוטר במהלך חודש ינואר מרומא, זמן קצר לאחר שהוא הצהיר שהוא ישמח לאמן במועדון שנים רבות.

אלא שלא רק שמוריניו לא קיבל חוזה חדש, הוא פוטר והוחלף על ידי הקפטן לשעבר דניאלה דה רוסי. התוצאות עם דה רוסי השתפרו מאוד ורומא טיפסה במעלה הטבלה, אבל למוריניו עדיין יש טענות קשות נגד רומא וטיאגו פינטו, אחד מחברי ההנהלה שלמעשה פיטר אותו.

"קשה להבין איך מפטרים מאמן שמגיע לשני גמרים אירופיים", אמר מוריניו ל"Sport TV". כזכור, "המיוחד" הוליך את רומא לזכייה בקונפרנס ליג ב-2022 והגיע שנה לאחר מכן לגמר הליגה האירופית, שם הוא נכנע רק בפנדלים לסביליה שיאנית הזכיות במפעל.

ז'וזה מוריניו עם שחקן רומא, לורנצו פלגריני
היו גם ימים יפים. מוריניו עם הקפטן פלגריני | אימג'בנק GettyImages, Silvia Lore

ההתבטאות הזו של מוריניו מגיע לאחר שטיאגו פינטו התראיין בעצמו ושיתף עד כמה היה לו קשה לפטר את מוריניו. "בכנות, לא אבזבז שניה מזמני בקריאה או בהאזנה לזה, אין לי שום עניין בכלל במה שיש לו להגיד," הוסיף מוריניו.

לשאלה האם הוא רואה את עצמו עובדה עם טיאגו פינטו שוב בעתיד, ענה מוריניו בנחרצות: "לא, בהחלט לא. לפעמים דברים גורמים לנו לחשוב שהם אפשריים, אבל במקרה הזה, זה בהחלט לא אפשרי".

בשבועות האחרונים התפרסמו דיווחים על כמה קבוצות שמעוניינות במוריניו. רובן מגיעות מסעודיה, אבל לא רק. גם פנרבחצ'ה הוזכרה כמועמדת להחתים אותו בקיץ הבא אם לא תצליח לזכות באליפות. בינתיים, המאמן בן ה-61 שזכה בכל תואר אפשרי עם פורטו, ריאל מדריד וצ'לסי, נהנה מהחיים ועדיין בלי ג'וב חדש באופק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי