ווסטון מקני אחרי התיקו מול רומא: "היינו חסרי מזל בכמה סיטואציות"

play
שחקן יובנטוס, ווסטון מקני | GettyImages, Danilo Di Giovanni
צפו: שער דרמטי של מיליק העניק ליובנטוס את הכרטיס לגמר על חשבון לאציו 02:16

קשר יובנטוס דיבר על עתידו ועל מצב הקבוצה שלא ניצחה 4 משחקי ליגה רצופים: "זה נעשה מסובך יותר כי כולם מותשים ועייפים יותר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ווסטון מקני, הקשר בן ה-25 של יובנטוס, התראיין לאחר המשחק בין קבוצתו לרומא שנגמר ב-1:1, תוצאת תיקו רביעית ברציפות של השחורים-לבנים: "כולנו עובדים אחד למען השני, וכשיש לך קבוצה של אנשים שעוזרים אחד לשני זה עושה את זה כיף יותר. כמובן שהיו לנו מצבים שהחמצנו, אבל בסך הכל הופענו טוב יותר מאשר במשחקים האחרונים".

מקני ניסה להסביר על המצב של הגברת הזקנה: "אנחנו צריכים ניצחון. לא ניצחנו משחק חוץ מזה זמן, אבל אני מקווה שבמשחק הבא כבר נשיג שלוש נקודות במקום אחת. אנחנו צריכים להסתכל קדימה לגמר הגביע. זה קורה לכל קבוצה לקראת סוף העונה. שחקנים קצת יותר עייפים, קצת יותר תשושים נפשית, אנחנו לא לוקחים כמובן אליו את זה שאנחנו משחקים עבור מועדון מדהים כמו יובנטוס. כולם נלחמים אחד למען השני. אבל עכשיו זה נעשה מסובך יותר כי כולם מותשים ועייפים יותר. היינו גם חסרי מזל בכמה סיטואציות".

שחקן יובנטוס ווסטון מקני, מול שחקן לאציו, מתיאה זקאני
שני משחקים בארבעה ימים. יובנטוס ולאציו | אימג'בנק GettyImages, Chris Ricco

הקשר האמריקאי נשאל גם על עתידו ביובנטוס: "אני רוצה להישאר. מקווים לטוב ונראה מה יהיה".

בקשר לקבוצה אמר: "המטרה הגדולה היא לזכות באליפות ולחזור בגדול לליגת האלופות. יובנטוס מועדון עם היסטוריה ועבר מפוארים ואנחנו רוצים להראות שגם אנחנו ראויים להיכתב בספרי ההיסטוריה. אנחנו יכולים לזכות בגביע, לסיים את העונה חזק, ולהחזיר את יובנטוס בהמשך למקום אליו היא שייכת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי