תיקו לקנבארו בדקה ה-92 מול נאפולי, וייסמן וסלרניטנה שוב הפסידו

אודינזה עדיין מתחת לקו האדום, אבל המאמן החדש השיג נקודה שנייה עם 1:1 דרמטי מול קבוצת נעוריו. אטאלנטה הפכה ל-1:2 מול היורדת

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) עם המפגש הפיקנטי של אודינזה ופאביו קנבארו עם נאפולי, כאשר קבוצת התחתית חילצה 1:1 בתוספת הזמן. אטאלנטה עלתה למקום החמישי עם 1:2 על היורדת סלרניטנה, אצלה שון וייסמן שיחק חצי שעה כמחליף.

סלרניטנה – אטאלנטה 2:1

רגע לפני גומלין חצי גמר הליגה האירופית מול מארסיי, הקבוצה מברגמו ניצלה את התיקו של רומא וחזרה למקום החמישי שמוביל לליגת האלופות. סלרניטנה, שכבר ירדה ליגה ולא תוכל אפילו להימלט מהמקום האחרון, חיפשה ניצחון ראשון ב-2024 והוליכה משער של לום טשאונה בדקה ה-18, אבל מריו פשאליץ' בישל בנגיחה לג'אנלוקה סקמאקה שהשווה בדקה ה-57 ובחלוף שש דקות טון קופמיינרס שנכנס בהפסקה הפך עבור אטאלנטה עם בעיטה מ-25 מטרים שהפתיעה את השוער השלישי וינצ'נזו פיורילו בהופעתו הראשונה העונה בליגה.

טון קופמיינרס שחקן אטאלנטה חוגג שער
טון קופמיינרס שחקן אטאלנטה חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, Image Photo Agency

אודינזה – נאפולי 1:1

דרמה בפריולי ובסיומה נקודה שנייה (בשני משחקים ורבע) לפאביו קנבארו כמאמן אודינזה. האלופה הקודמת לא רצתה להתחשב בבן העיר שהחל את הקריירה המפוארת שלו במדיה, ובדקה ה-51 ויקטור אוסימן נגח בעוצמה אל הרשת וחגג את ה-15 שלו העונה, אבל שער נוסף של הניגרי נפסל בדקה ה-80, אודינזה שלחה עוד כלים קדימה ובתוספת הזמן באה על שכרה עם שוויון של החלוץ הניגרי שלה, המחליף אייזק סקסס שבעט בסיבוב אל הרשת של אלכס מרט. אודינזה עדיין מתחת לקו האדום ועם ניצחון ביתי אחד בלבד העונה, אבל היא מפגרת רק בשתי נקודות אחרי אמפולי ופרוזינונה ועדיין צריכה לפגוש את שתיהן במהלך שלושת המחזורים שנותרו. נאפולי לפחות זמנית במקום השמיני שמוביל למוקדמות הקונפרנס ליג, אבל לפיורנטינה התשיעית משחק פחות.

פאביו קנבארו מאמן אודינזה עם פרנצ'סקו קלצונה מאמן נאפולי
יכול היה לחייך בסיום. פאביו קנבארו עם מאמן נאפולי פרנצ'סקו קלצונה | אימג'בנק GettyImages, Alessandro Sabattini

המחזור ה-36 ייפתח בשישי עם המפגש בין פרוזינונה לאלופה אינטר. נאפולי תארח למחרת את בולוניה הרביעית ואילו מילאן תפגוש בסן סירו את קליארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי