בעקבות טונאלי? אלה הכוכבים שמילאן עשויה להתפתות למכור בקיץ

play
מייק מניאן שוער מילאן לצד רפאל לאאו | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5 05:35

ב"גאזטה דלו ספורט" ניתחו את המצב הכלכלי של הרוסונרי לקראת הפרידה מפיולי, וקישרו את המכירה של הקשר לניוקאסל ועזיבתו של דונארומה

(גודל טקסט)

קשה להגדיר את העונה של מילאן כאכזבה, אבל כשהיא בדרך לסיים כסגנית בפער משמעותי מהיריבה העירונית אינטר, עם הדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות ולאחר מכן ברבע גמר הליגה האירופית, אין ספק שמשהו צריך להשתנות אצל הרוסונרי שרוצים לחזור לבמה המרכזית באירופה, אך קודם כל באיטליה. סטפנו פיולי אכן יעזוב בקיץ הקרוב, והמחליף שלו עדיין לא נקבע, אבל השינויים בקבוצה מאז הזכייה באליפות לפני שנתיים גבו מחיר.

זה התחיל במכירה המפתיעה של סנדרו טונאלי והחשש של ההנהלה לא למכור שחקנים כששווי השוק שלהם בשיא. ב"גאזטה דלו ספורט", ניתחו שלושה שחקנים שעשויים לעשות את הדרך החוצה בקיץ ולהכניס לקופת המועדון עוד כמה מאות מיליונים בחודשים הקרובים, אולי כדי להמשיך את הבנייה של הקבוצה ולכבוש מחדש את הפסגה האיטלקית, בדרך לאירופה כולה.

מייק מניאן שוער מילאן
יעשה "דונארומה" למילאן? מניאן | אימג'בנק GettyImages

מלבד תאו הרננדז שאמנם חתום עד 2026 בקבוצה, אך נראה בדרך הבטוחה לבאיירן מינכן, באיטליה יודעים שהביקוש האדיר של מייק מניאן הוא כבר "טראומה" עבור אוהדי הרוסונרי. רק לפני מספר שנים זה קרה עם ג'אנלואיג'י דונארומה, מי שהם ראו בתור "בופון המילאנזי" שלהם, וזה הסתיים בריב מתוקשר ועזיבה לפריז סן ז'רמן. נראה שבמילאן לא יוותרו על עשרות המיליונים שיוכלו להכניס עבור מניאן שמבוקש גם בפרמיירליג וגם בבונדסליגה הגרמנית.

רפאל לאאו לצד תאו הרננדז מילאן
הרננדז כבר בדרך לבאיירן, לאאו יעזוב גם את מילאן? | אימג'בנק GettyImages

השחקן המרכזי של מילאן בשנים האחרונות, ומי שקיבל את החולצה מספר 10 עם הצהרה של הארכת חוזה עד 2028 ביוני של השנה שעברה הוא רפאל לאאו. בפורטוגלי רואים בו כשחקן המפתח, והוא מתרגם זאת למספרים, משחקים גדולים ושערים מרהיבים שמצדיקים את חוזהו הגבוה ואת הביקוש מסביב. עם סעיף שחרור בגובה 175 מיליון יורו וביקוש אדיר מצד פריז סן ז'רמן, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל, שכבר "גנבה" לה את טונאלי בקיץ שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי