אלגרי הקניט את המנהל המקצועי: "אם אעזוב, זה יהיה בראש מורם"

play
מאמן יובנטוס מסימילאנו אלגרי | GettyImages, Image Photo Agency
אחרי שלוש שנים: יובנטוס גברה 0:1 על אטאלנטה וזכתה בגביע האיטלקי 03:04

מאמן יובנטוס התפרץ לעבר השופט וחגג בצורה מתריסה כלפי ג'יונטולי את הזכייה בגביע, במה שעשוי להיות משחקו האחרון. קייזה ימשיך

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי שלוש השנים הרעות, ביובנטוס מקווים שהזכייה בגביע אמש (רביעי) אחרי ניצחון 0:1 על אטאלנטה יפתח דף חדש ומוצלח יותר בהיסטוריה של המועדון. דושאן ולאחוביץ' כבש את שער הניצחון כבר בדקה הרביעית, ולמרות יכולת פושרת הגברת הזקנה החזיקה מעמד וזכתה בגביע בפעם ה-15 בתולדותיה, כשהיא זוכה בתואר כלשהו לראשונה מ-2021.

מסימיליאנו אלגרי, שסופג אש יוקדת בחודשים האחרונים ועשוי לסיים את תפקידו בתום העונה, זכה בתואר ה-12 שלו עם יובנטוס (5 אליפויות, 5 גביעים ופעמיים בסופרקופה) אבל נראה נסער. לקראת הסיום הוא התפרץ לעבר השופט הרביעי, פשט את החליפה בזעם והורחק, ובזמן החגיגות על כר הדשא, אחרי שהונף לאוויר על ידי השחקנים, נראה מסנן קללות ומטיח מילים קשות במנהל המקצועי כריסטיאנו ג'יונטולי, שעל פי דיווחים מתכנן לפטר אותו ולהחליפו בטיאגו מוטה.

אלגרי נראה מסנן לעבר ג'יונטולי שרצה להצטרף לחגיגות על כר הדשא: "לך מפה", אבל הכחיש זאת על אף התיעוד המצולם. "לא קרה שום דבר. חגגתי עם השחקנים שלי ועם הקהל, לא מעבר לזה", אמר.

אלגרי עמד כביכול במטרות עם זכייה בגביע והבטחת הכרטיס לליגת האלופות, אבל ההערכות הן שיסיים את תפקידו בתום העונה. "כולם מדברים על העזיבה שלי כמובנת מאליה", אמר אלגרי, והתגאה: "אם לא אאמן את יובנטוס בעונה הבאה, אני יודע שאעזוב בראש מורם, כשאני משאיר קבוצה חזקה ושלד טוב לעתיד. זכותו של המועדון לקבל החלטות".

ולאחוביץ', כובש שער הניצחון, אמר בסיום ש"עכשיו אנחנו רוצים להחזיר את יובה למקומה הטבעי, בצמרת של הכדורגל העולמי", וגם פדריקו קייזה הצטרף לדבריו, והבטיח שבכוונתו להישאר. "אני מתכוון להמשיך במועדון הנהדר הזה, כי אני רוצה להחזיר אותו להיכן שהוא שייך".

עוד באותו נושא: יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי