אלגרי איים על עיתונאי: "יודע איפה למצוא אותך, אתן לך בוקס"

play
מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי | רויטרס
אחרי שלוש שנים: יובנטוס גברה 0:1 על אטאלנטה וזכתה בגביע האיטלקי 03:04

גמר גביע שמח, אבל גם עצבני למאמן יובנטוס שעלול לשלם את המחיר. העורך הראשי של טוטוספורט: "אלגרי קרא לי 'חרא' ואמר שיתלוש לי את האוזניים"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מסימיליאנו אלגרי אמנם חגג אתמול (רביעי) זכייה בגביע האיטלקי, אבל מלבד רגעי השמחה עם ההנפה, מאמן יובנטוס חווה ערב עצבני במיוחד. המאמן הורחק בתוספת הזמן בניצחון 0:1 על אטאלנטה בגמר הגביע, התעמת עם צוות השיפוט ועכשיו מתברר שהוא גם איים על עיתונאי בכיר בסוף המשחק.

העורך הראשי של העיתון הוותיק "טוטוספורט", גווידו וקיאג'ו, טען: "אחרי המשחק באולימפיקו אלגרי בא ואמר לי: 'אתה חרא של עורך. תכתוב את האמת בעיתון שלך, לא מה שהמועדונים מכתיבים לך".

וקיאג'ו סיפר שהוא ביקש מאלגרי להירגע וניסה לשוחח איתו, אבל חמתה של מאמן יובנטוס בערה בו. הוא שלף אצבע בתנועת איום, קירב אותה לפניו של העיתונאי ואמר לו: "אני יודע איפה למצוא אותך. אני אבוא לשם ואתלוש לך את האוזניים. אני אתן לך בוקס בפרצוף… תכתוב אמת בעיתון שלך".

מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי
אלגרי אתמול באולימפיקו | רויטרס

יובנטוס חוותה עונה מאכזבת. היא לא שיחקה באירופה בגלל השעיה ובליגה נותרה מחוץ למאבק האליפות בשלב מאוד מוקדם. הנחמה הפורתא הגיע בדמות זכייה בגביע ה-15 בתולדות המועדון. אלגרי שעשוי לעזוב בתום העונה ולפנות את המקום לטיאגו מוטה – כשלפי הפרסומים התקרית החדשה ממש לא עוזרת לו לשמור על סיכוייו הגם כך נמוכים להישאר בתפקיד – זכה עם הגברת הזקנה ב-5 מ-15 הגביעים הללו.

עוד באותו נושא: יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי