מי ימצמץ ראשון? סוגיית פדריקו קייזה מעסיקה את איטליה

play
שחקן יובנטוס, פדריקו קייזה | אימג'בנק GettyImages, Jonathan Moscrop
ככה נראית אלופת אירופה? איטליה הפסידה לשוויץ והודחה מהיורו. צפו בתקציר 03:24

יובנטוס דורשת שיקצץ או יעזוב, השחקן לא ממהר והבריח את רומא ונאפולי, ובמנצ'סטר יונייטד בכלל לא החליטו אם הוא מתאים

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

באיטליה כבר שכחו מזמן את ההדחה המוקדמת של הנבחרת מיורו 2024 ואחת הסוגיות המרכזיות שמעסיקות את עולם הכדורגל בארץ המגף היא עתידו של פדריקו קייזה. בינתיים זו נראית כמו סאגה שבמסגרתה כולם ממתינים לראות מי ימצמץ ראשון – ואף אחד לא מרוויח.

שחקן הכנף קיבל מסרים ברורים שהוא לא בתכניות של יובנטוס, וכשקבוצות פנו באופן רשמי, במועדון מטורינו השיבו: "אנחנו רוצים 20 מיליון יורו". חוזהו הנוכחי של קייזה יסתיים בקיץ הבא ואז הוא יהפוך לשחקן חופשי. 20 מיליון יורו זה סכום נמוך עבור שחקן ברמה הזו – בטח לקבוצות מהפרמיירליג לדוגמה – אבל מבחינת רומא, שמאוד רוצה את קייזה, זה לא כסף כל כך קטן. בטח לא כשלוקחים בחשבון שהוא דורש שכר של כ-6 מיליון יורו.

ברומא היו מוכנים בכל זאת את המהלך, אבל אז קייזה הבהיר דרך מקורביו שהוא לא ממהר. כרגע שחקן הכנף בחופשה אחרי היורו והוא יצטרף לאימונים של יובנטוס רק אחרי שיתחתן ב-20 ביולי. ללו"ז של קייזה כבר אמרו ברומא "לא". דניאלה דה רוסי נחוש לצרף שחקן כנף באופן מיידי ולפחות כרגע הג'אלורוסי נסוגו.

שחקן יובנטוס, פדריקו קייזה
לא ממהר לחזור מהחופשה. קייזה | GettyImages, Valerio Pennicino

קייזה מצדו העביר ליובנטוס מסר שהוא לא ממהר לעזוב ושהוא רוצה להוכיח את עצמו בפני המאמן החדש, טיאגו מוטה. ההתנהלות הזו הרגיזה את אנשי המועדון, שהרגישו שבגלל ההתמהמהות הם כבר פספסו עסקה עם רומא.

ביובנטוס השיבו למקורבי קייזה עם אולטימטום: רוצה להישאר? אין בעיה – אבל שיחתוחם על חוזה חדש ומקוצץ. שחקן הכנף מרוויח כרגע 6 מיליון יורו לעונה ויובה מוכנה להציע 5 מיליון ועוד מיליון בבונוסים.

ב"קוריירה דלו ספורט" סיפרו הבוקר שביובנטוס בכל זאת מקווים למכור את קייזה, בין היתר כדי לממן את רכישתו של רודריגו ריקלמה מאתלטיקו מדריד. ב"גאזטה דלו ספורט" הוסיפו שיובנטוס הציעה למנצ'סטר יונייטד את קייזה כחלק מטרייד על ג'יידון סאנצ'ו, אבל מי שביקש לקחת את הזמן במקרה הזה הוא אריק טל האח, שלא בטוח שהאיטלקי מתאים לסגנון המשחק שלו.

בינתיים בנאפולי – כך על פי "טוטוספורט" – יצרו קשר עם הסוכנים של קייזה וביקשו לברר את המצב. כמו רומא, גם בקבוצה מדרום איטליה שמעו שהשחקן לא רוצה לקבל החלטות תחת לחץ.

עוד באותו נושא: יובנטוס, פדריקו קייזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי