המושלמת היחידה באיטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את ורונה

play
שחקני יובנטוס חוגגים עם ניקולו סאבונה | רויטרס
צפו: ולאחוביץ' חגג צמד, יובנטוס הביסה 0:3 את ורונה ונותרה מושלמת 01:49

ולאחוביץ' חגג צמד, סאבונה כבש שער בכורה בתווך והגברת הזקנה לבדה בפסגה. צפו: קומו כבשה בסרייה A אחרי 21 שנה וסחטה 1:1 בקליארי

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה האיטלקית הסתיים הערב (שני) עם המפגש בין ורונה ליובנטוס, כשהגברת הזקנה חגגה 0:3 בחוץ ונותרה המושלמת היחידה בסרייה A וגם הקבוצה היחידה שטרם ספגה. העולה החדשה קומו השיגה נקודת בכורה עם 1:1 אצל קליארי.

ורונה – יובנטוס 3:0

ניצחון חלק נוסף לטיאגו מוטה, שניצב בפסגת הליגה ויכול להיות מרוצה משני משחקיו הראשונים, אליהם הגיע עם סגל קצר במיוחד. הפעם הוא העניק הופעת בכורה בהרכב למגן הימני ניקולו סאבונה, שבדקה ה-39 הצטרף להתקפה ונגח כדור קשתי אל הרשת אחרי הרמה של סמואל אמבנגולה הבלגי בן ה-20, שכבש ובישל בשבוע שעבר. שער הבכורה של סאבונה הגיע 11 דקות אחרי שקנאן יילדיז בישל לדושאן ולאחוביץ', שבמחצית השנייה השלים צמד מהנקודה הלבנה (53) וחגג בסטייל שערים ראשונים בעונה שביעית ברציפות בה הוא מוצא את הרשת בסרייה A. ורונה, שהיממה את נאפולי במחזור הפתיחה, הפסידה בחמישה מששת מפגשיה האחרונים עם יובנטוס (פרט ל-2:2 הביתי בעונה שעברה).

דושאן ולאחוביץ' שחקן יובנטוס חוגג שער
חגג בסטייל. דושאן ולאחוביץ' | רויטרס

קליארי – קומו 1:1

המפגש הראשון בין השתיים בסרייה A מאז מרץ 1982, הסתיים בחלוקת נקודות. אחרי התיקו המאופס מול רומא, קליארי קיבלה עוד משחק בית והזדמנות טובה יותר לרשום ניצחון בכורה, והיא גם הובילה מנגיחה של רוברטו פיקולי בדקה ה-44. המושאל מאטאלנטה כבש עונה חמישית ברציפות בליגה – במדי חמש קבוצות שונות. אבל קומו של ססק פברגאס, עדיין בלי רפאל וראן הפצוע ועם מקסי פרונה הארגנטינאי שנכנס במחצית להופעת בכורה, לא ויתרה. בדקה ה-53 היה זה אחד מכוכבי העלייה, פטריק קוטרונה הוותיק, שהרשית מקרוב אחרי קרן את השער הראשון של קבוצתו בליגה הבכירה אחרי 21 שנים.

רוברטו פיקולי שחקן קליארי חוגג שער
כבש בחמש עונות רצופות, במדי חמש קבוצות שונות. רוברטו פיקולי | אימג'בנק GettyImages, Enrico Locci

המחזור השלישי ייצא לדרך כבר ביום שישי, עם המשחקים בין ונציה לטורינו ובין האלופה אינטר לאטאלנטה. יובנטוס תפגוש את רומא במשחק המרכזי ביום ראשון.

עוד באותו נושא: ורונה, יובנטוס, קומו, קליארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי