"אינטר גברה על באיירן ומנצ'סטר סיטי בקרב על חכימי"

העיתונאי הבכיר ג'אנלוקה די מרציו טוען שמגן ריאל מדריד הוא שבחר לעבור לאיטליה, על אף הצעות גבוהות יותר מגרמניה ומאנגליה

(גודל טקסט)

נראה שמכירתו של אשרף חכימי מריאל למדריד לאינטר היא רק עניין של זמן. כבר אתמול (שישי) החלו דיווחים ברחבי היבשת על סיכום שהושג בין המועדונים ולפיו המגן שמושאל לבורוסיה דורטמונד יעבור תמורת 40 מיליון יורו, אבל הבוקר (שבת) באיטליה סיפקו פרטים נוספים על אחת העסקאות היותר מפתיעות ומעניינות לעונה הבאה.

בחודש שעבר עוד נראה היה שחכימי יאריך את חוזהו בריאל מדריד ויזכה להזדמנות מזינדין זידאן, אבל בימים האחרונים הקערה התהפכה על פיה ובארץ המגף ישנה תמימות דעים על כך שאינטר זכתה בתחרות.

למעשה, כך לפי הדיווחים הבוקר, אינטר גברה על באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי במירוץ לרכישת אשרף חכימי, המגן הימני שבנובמבר יחגוג רק את יום הולדתו ה-22. לפי העיתונאי ג'אנלוקה די מרציו, אינטר תשלם עבורו מגן נבחרת מרוקו 45 מיליון יורו כולל מענקים והעסקה צפויה להיסגר רשמית עוד היום.

עוד לפי די מרציו, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי הסכימו לשלם כ-60 מיליון יורו וגם להעניק לשחקן חוזה משודרג לעומת חמישה מיליון יורו אותם הוא צפוי להרוויח באינטר בכל אחת מחמש העונות הבאות, אבל חכימי עצמו היה מי שחשב שלשחק באינטר תחת אנטוניו קונטה זה הצעד הטוב ביותר לקריירה שלו.

אשרף חכימי, ארלינג הולאנד
אשרף חכימי, ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי