מארוטה: "עסקת חכימי תיסגר היום", באיטליה החמיאו על המהפך

שחקני אינטר חוגגים מהפך דרמטי | Emilio Andreoli/Getty Images

מנכ"ל המועדון אופטימי לגבי צירופו של מגן דורטמונד והתייחס גם לטונאלי מברשיה. אינטר הפכה פיגור בדקה ה-80 לניצחון לראשונה מאז 2011. עוזר המאמן סטליני: "חייבים לנצל יותר הזדמנויות"

(גודל טקסט)

אחרי תקלה במחזור הקודם, אינטר של אנטוניו קונטה הצליחה לשמור על קשר עם הפסגה לאחר שרשמה אתמול (ראשון) ניצחון סופר-דרמטי 1:2 על פארמה בחוץ. עד כמה דרמטי? מאז 2011, כשגברו על צ'זנה, לא הצליחו הנראזורי להפוך פיגור מהדקה ה-80 לניצחון. שני בלמים, סטפן דה פריי ואלסנדרו בסטוני ("האמנו עד לרגע האחרון, אני מרוצה מאוד מהשער שלי. זה חלום לשחק באינטר"), היו אחראיים על שלוש הנקודות.

"מפנה גדול באינטר. אנטוניו קונטה כבר היה בצרות-צרורות אך הצליח לנצח בסוף. אלה נקודות חשובות מאוד בהבטחת המקום השלישי", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "עם הראש למעלה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט" – הבלמים כבשו וחתמו קאמבק קשה מאוד נגד פארמה, שלא הצליחה להרוג את המשחק. קונטה נשאר עדיין במירוץ הסקודטו".

בכל מקרה, עם כל הכבוד לניצחון, באינטר מתרכזים בימים אלה בעיקר בהעברתו של המגן הימני הנפלא אשרף חכימי, שחקן ריאל מדריד שמושאל לבורוסיה דורטמונד. בפה מארוטה, מנכ"ל המועדון, אמר כי בקבוצה אופטימיים מאוד שהעסקה תושלם היום. "המטרה של המועדון היא לבצע השקעות תוך ניצול הזדמנויות ולחזק את הקבוצה. לא אסתיר שאנחנו בשלב מתקדם של המשא ומתן. זה יהיה יום חשוב. מגיע למנהל שלנו קרדיט על מה שעשה בחודשים האחרונים".

אלסנדרו בסטוני. גיבור הערב | Emilio Andreoli/Getty Images

על קשר ברשיה סנדרו טונאלי: "כמו שאמרתי, המועדון רוצה להתחזק אך יש מחשבה על האפשרויות הכלכליות לאחר וירוס הקורונה והמצב מסובך. נראה מה יש לשוק להציע. לגבי חכימי, הבעלים נתן לנו אפשרות לקחת סיכון".

כריסטיאן סטליני עוזרו של קונטה שעמד על הקווים, אמר לאחר המשחק: "הניצחון הגיע לנו, שיחקנו ביסודיות. ידענו שפארמה מסוכנת מאוד בהתקפות המתפרצות, אבל שמרנו על יוזמה, המשכנו לדחוף קדימה ולהאמין ובסופו של דבר ניצחנו. ניתחנו את הסיבה לספיגת השערים נגד ססואלו והשתפרנו, לא קל להחליף שני בלמים, וזה היה משחק ראשון שלהם אחרי הרבה זמן ועוד נגד ג'רביניו.

ניצול המצבים: "יצרנו כל כך הרבה הזדמנויות במשחקים האחרונים ואנחנו חייבים לבקיע יותר. אם היינו עושים את זה אז לא היה עלינו להיאבק. שינינו טקטיקות ומצאנו מקום נוח לכריסטיאן אריקסן. אנחנו מחפשים להיות יותר בלתי צפויים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי