מי יעצור אותו? שער ענק לרונאלדו, 1:3 ליובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הגברת הזקנה גברה על גנואה והותירה את הפער בפסגה על ארבע נקודות. הפנומן הפורטוגלי סיפק ביצוע גדול, דיבאלה הוסיף במבצע אישי נהדר, קוסטה חתם עם שער יפהפה. 1:2 ללאציו

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים דרמטיים במאבק האליפות – שהשאירו את המצב בצמרת בסטטוס קוו. יובנטוס גברה 1:3 על גנואה במשחק מלא שערים יפים, בזמן שלאציו השלימה מהפך חשוב אצל טורינו וניצחה 1:2.

גנואה – יובנטוס 3:1

איזו הצגת כדורגל של הגברת הזקנה, והפער מלאציו בפסגה נותר על ארבע נקודות. אחרי מחצית בינונית, יובה פשוט התפוצצה בחצי השני. זה התחיל בדקה ה-50, כשפאולו דיבאלה סיפק מבצע אישי וסלאלום נהדר, בסיומו בעט כדור נהדר לרשת. חשבנו שהארגנטינאי כבש שער יפה, אבל אז הגיע כריסטיאנו רונאלדו.

בדקה ה-57 הפנומן הפורטוגלי דהר עם הכדור ממחצית המגרש וממרחק של 25 מטרים שלח פצצה אדירה שלשוער לא היה שום דבר לעשות איתה. לאחר מכן הגיע שער לא פחות יפה, והפעם היה חתום עליו דוגלאס קוסטה. הברזילאי חתך מהאגף הימני למרכז ובעט כדור מסובב וכל כך מדויק לפינה הרחוקה אל בין החיבורים ולרשת. אנדראה פינמונטי צימק בדקה ה-76 וקבוצתו עשויה לרדת אל מתחת לקו האדום אם לצ'ה תגבור על ססואולו בשבת.

פאולו דיבאלה, מיראלם פיאניץ' | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

טורינו – לאציו 2:1

בפעם השנייה ברציפות, לאציו הראתה כמה אופי יש לה וביצעה מהפך במחצית השנייה בדרך לניצחון. היריבה הפעם הייתה טורינו, שכבר אחרי חמש דקות עלתה ליתרון בזכות פנדל מדויק של אנדראה בלוטי. כדור העונשין נשרק לאחר נגיעת יד ברורה של צ'ירו אימובילה ברחבה, ואותו אימובילה לקח אחריות במחצית השנייה ואיזן בדקה ה-48 את התוצאה. בדקה ה-73 מהלך מהיר מאוד של הקבוצה מרומא הגיע לרגליו של אימובילה, שמסר למרקו פארולו והאחרון בעט בצורה לא טובה, אך הרוח של ה"נשרים" הייתה מעל הכל והכדור חדר לרשת של סלבטורה סיריגו.

מרקו פארולו. שער ניצחון קריטי למאבק האליפות | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי