0:6 ענק לאינטר מול ברשיה, מילאן רשמה 2:2 בדקה ה-94

שחקני אינטר חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

הנראזורי חגגו עם ניצחון ענק, אלכסיס סאנצ'ס כיכב. הרוסונרי הובכו מול הקבוצה מהמקום ה-19 שהייתה בעשרה שחקנים מהדקה ה-43, אך שער עצמי מאוחר הציל אותם

קבוצות: אינטר ברשיה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחונות הנהדרים של לאציו ויובנטוס אתמול (שלישי), המחזור ה-29 בליגה האיטלקית נמשך היום עם לא פחות משישה משחקים. תחילה, אינטר התפוצצה על ברשיה המסכנה עם שישייה אדירה. לאחר מכן, מילאן רשמה 2:2 דרמטי מול ספאל בדקה ה-94. כמו כן, ססואולו ניצחה את פיורנטינה 1:3 ולצ'ה הפסידה נקודות קריטיות כשנכנעה 2:1 לסמפדוריה בקרב תחתית רותח.

אינטר – ברשיה 0:6

לאחר שראתה שוב את לאציו ויובנטוס בורחות לה בטבלה, החבורה של אנטוניו קונטה הראתה שהיא עדיין רלוונטית למאבק האליפות ודרסה לחלוטין את נועלת הטבלה מברשיה. כבר אחרי חמש דקות של כדורגל בסן סירו הרשת זזה, כאשר אלכסיס סאנצ'ס מצא את אשלי יאנג בכדור גובה והאנגלי כבש מהאוויר שער נהדר.

בדקה ה-20 הצ'יליאני כבר עשה זאת בעצמו עם כדור עונשין מדויק. על סף הירידה למחצית הניצחון של הנראזורי הובטח לאחר שדנילו ד'אמבורסיו ניצל הגנה רפויה מאוד ונגח לשער של יסי יורונן. בדקה ה-52 סאנצ'ס כבר הכפיל את כמות הבישולים שלו במשחק עם הרמה טובה לראש של רוברטו גליארדיני, שכבש את הרביעי במשחק. כריסטיאן אריקסן היה במקום הנכון כדי לדחוק לרשת את השער החמישי בדקה ה-84, וארבע דקות לאחר מכן אנטוניו קאנדרבה חתם את המשחק עם שער שישי.

שחקני אינטר חוגגים. משחק נהדר של אלכסיס סאנצ'ס | Emilio Andreoli/Getty Images

ספאל – מילאן 2:2

איזו דרמת ענק קיבלנו. דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים, הרוסונרי הציגו יכולת מאכזבת מול הקבוצה מהמקום ה-19, שיוצאת הרבה יותר מאוכזבת ממנה מהמשחק. אתם בוודאי שואלים את עצמכם מדוע. בדקה ה-13 מתיאה ואלוטי העלה את ספאל ליתרון, שהפך כבר ל-0:2 בדקה ה-30 אחרי שער יוצא דופן של סרג'יו פלוקארי, שסיפק בעיטת אדירה מחוץ לרחבה.

בדקה ה-43 המארחת נותרה בעשרה שחקנים כשמרקו ד'אלסנדרו הורחק באדום ישיר. עם זאת, מילאן לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי לאורך רוב המחצית ורק בדקה ה-79 צימקה מסיומת נפלאה של רפאל ליאו. הקבוצה של סטפנו פיולי לחצה ולחצה, אך לא הצליחה להשוות, עד שהגיעה הדקה ה-94. כדור רוחב מהאגף הימני הורחק בצורה אומללה על ידי בלם ספאל, פרנצ'סקו ויקארי, שבעט אל תוך השער שלו וכבש שער עצמי. דווקא אחרי כל כך הרבה זמן שספאל הצליחה לשמור על התוצאה, היא ספגה שער שוויון אך ורק בגלל עצמה והסתבכה עוד יותר בתחתית, שכן היא רחוקה שבע נקודות מגנואה שנמצאת מעל הקו האדום.

זלאטן איברהימוביץ', ננאד טומוביץ' | Chris Ricco/Getty Images

לצ'ה – סמפדוריה 2:1

קרב התחתית הפך לקרב פנדלים. המארחת הגיעה למשחק בידיעה שגנואה הפסידה ליובנטוס אתמול ושהיא יכולה לברוח מהקו האדום אם תנצח, אך בעטה בדלי ונותרה במקום ה-18 עם 25 נקודות – נקודה פחות מגנואה מהמקום ה-17. מנגד, האורחת השיגה נקודות קריטיות שהעלו אותה למקום ה-15 והגדילו את הפער שלה מהקו האדום לארבע נקודות. גסטון ראמירז העלה את סמפדוריה ליתרון בפנדל בדקה ה-40, אך מרקו מנקוסו השווה עם פנדל משלו בדקה ה-50. בדקה ה-75 ראמירז קבע את תוצאת המשחק כשכבש בפנדל נוסף והעניק לקבוצתו נקודות סופר יקרות במאבקי התחתית.

שחקני סמפדוריה חוגגים | Maurizio Lagana/Getty Images

פיורנטינה – ססואולו 3:1

הסגולים עדיין לא הבטיחו את הישארותם בליגה, כשלמרות שהם נמצאים במקום ה-13, הם רחוקים חמש נקודות בלבד מהקו האדום. זה היה ההפסד השני שלהם ברציפות והמשחק החמישי ללא ניצחון, כשהם הובסו מול הירוקים – שהגדילו את הפער מהקו ל-11 והתקרבו להישארות רשמית. גרגואר דפרל כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-24 והשלים צמד בדקה ה-35, כאשר מי שכבש את השלישי היה מרט מולדור עם שער נפלא של נחישות בדקה ה-61. פטריק קוטרונה צימק בנגיחה נפלאה בדקה ה-90.

שחקני ססואולו חוגגים | Gabriele Maltinti/Getty Images

תוצאות נוספות

ורונה – פארמה 2:3
בולוניה – קליארי 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי