קונטה: "אלכסיס מתחיל למצות את הפוטנציאל". וגם: שיא בן 17 שנה

אלכסיס חוגג עם שחקני אינטר. ערב גדול | Emilio Andreoli/Getty Images

הצ'יליאני שלהט ב-0:6 על ברשיה זכה לשבחים ממאמנו: "זו הסיבה שהוא כאן, גם אם אינו השחקן הענק שראיתי באנגליה". באיטליה שיבחו את אינטר: "גם אני באה - כולם כובשים, חלום הסקודטו בחיים"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

כנראה שזה לא יספיק לה לזכייה באליפות אבל אינטר של אנטוניו קונטה המשיכה את העונה הטובה שלה עם ניצחון ענק אתמול (רביעי) 0:6 על ברשיה בסן סירו. המקום השלישי שלה בלבד, והיא רחוקה ארבע נקודות מלאציו השנייה ושמונה מהמוליכה יובנטוס. זו הייתה הפעם הראשונה מאז נובמבר 2003 בה אינטר נהנית משישה כובשים שונים (אז זה קרה נגד רג'ינה) כשבין המבקיעים היו אז כריסטיאן ויירי, אובפמי מרטינס וחוליו קרוס.

קונטה היה מרוצה: "אני בהחלט שבע רצון, שמרנו על אותה הגישה מבלי לעצור לעולם. כף הרגל שלנו באופן קבוע על הגז ואני מאמין בקבוצה הזו. אני מרוצה מאוד שלא ספגנו. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאפשר ואז נביט לאחור על מה ששהשגנו. אנחנו מנסים כמה וכמה דברים שונים אבל הקבוצה מביאה לי הנאה רבה. לפעמים התוצאות לא מגיעות והכל נראה שלילי אבל זה לא המקרה. אנחנו צריכים להשתפר ברמה המנטאלית שלנו ולהישאר נלהבים בכל רגע. אבל יש לנו לב. תתקפו אותי ולא את השחקנים. כאן תמיד מסתכלים משום מה על חצי הכוס הריקה".

על לאוטרו מרטינס: "אי אפשר לבוא אליו בתלונות, בטח לא לגבי המחויבות שלו. הוא היה ראוי לשער. אני מאוד רגוע. יש לי קבוצה נהדרת. מותר לנו לטעות במהלך משחקים, אבל לאור המקצועיות והתשוקה של השחקנים אני יכול להישאר רגוע. הצער היחיד שלי השנה הוא ששילמנו מחיר גדול מדי על התמימות שלנו".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מי שהוסיף לא מעט לאינטר מאז החזרה מהפגרה הוא אלכסיס סאנצ'ס שאתמול סיים לראשונה 90 דקות במדי האיטלקים. החלוץ כבש שער והוסיף שלושה בישולים בקצת פחות מ-180 דקות והחל להראות ניצוצות מהעבר. גם קונטה לא החמיץ זאת: "אלכסיס ? הבאנו אותו לכאן בגלל התכונות שלו. לרוע מזלנו הוא נפצע לפרק זמן ארוך. הוא מתחיל למצות עכשיו את הפוטנציאל שלו, אפילו אם הוא לא השחקן הגדול שכה אהבתי בתקופתו באנגליה. הוא בדרך הנכונה ורשם משחק נהדר. כאשר כל החלוצים שלי זמינים אני מרגיש בנוח".

בכלי התקשורת בארץ המגף החמיאו ובגדול: "שמחה של שישייה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "אינטר מחצה את ברשיה והיא לא מוותרת על התואר. אלכסיס נצץ כפי שתמיד הבטיח". "גם אני באה", הייתה הכותרת ב"קוריירה דלה ספורט". "כולם כבשו עבור אינטר, קונטה נשאר עם חלום הסקודטו ומחייך, הרוטציות בהן כל כך האמין סוף סוף עבדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי