אינזאגי לקראת מילאן: "איברהימוביץ' יזכה לטיפול מיוחד"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

שבת באיטליה: לאציו מחכה לרוסונרי בידיעה שאסור לה לאבד נקודות והמאמן דרוך, השבדי צפוי להתחיל על הספסל. יובנטוס תארח את טורינו בדרבי, קוסטה אמור להמשיך ב-11

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית ייצא לדרך מחר (שבת) עם שלושה משחקים, מתוכם שניים משמעותיים מאוד למאבק האליפות. יובנטוס תארח את טורינו בדרבי העירוני ותקווה לשמור על פער ארבע הנקודות מלאציו השנייה, שתארח מאוחר יותר את מילאן, החולמת לסיים את העונה עם כרטיס לליגה האירופית. בנוסף, לצ'ה תתארח אצל ססואולו בתקווה להשיג נקודות שיעלו אותה מעל לקו האדום.

יובנטוס – טורינו (18:15)

אחרי שהתאוששה מההפסד בגמר הגביע, הגברת הזקנה נכנס לקצב הבקעות פורה במיוחד וגברה ללא קושי על לצ'ה ועל גנואה בשני המחזורים האחרונים, כאשר מחר היא תחפש ניצחון ליגה שביעי ברציפות. האורחת, שנמצאת במקום ה-14 ומגיעה לאחר הפסדים לקליארי וללאציו, רחוקה שש נקודות בלבד מהקו האדום ולכן חייבת נקודות כדי להימנע מלחצים מיותרים בסיום העונה, כאשר מעבר לביקור באצטדיון אליאנץ, בקרוב מחכה לה גם מפגש עם אינטר. טורינו לא הצליחה לגבור על יובה בדרבי מאז אפריל 2015.

מתיאה דה שיליו, אלכס סנדרו, סמי ח'דירה, ג'ורג'יו קייליני ומריח דמיראל ימשיכו להיעדר בשורות האלופה בגלל פציעות, כשמנגד, דנילו ישוב מהשעיה ועשוי לפתוח בהרכב. באיטליה התלהבו משיתוף הפעולה בין כריסטיאנו רונאלדו לפאולו דיבאלה בניצחון 1:3 על גנואה ולקראת מחר, המאמן מאוריציו סארי אמר על השניים: "לעיתים קרובות הם מנסים למצוא אחד את השני, לשחק במהירות ולהיות קרובים. זה משהו שהם עושים גם באימונים". גם דוגלאס קוסטה הבקיע במשחק האחרון וצפוי להמשיך ב-11: "ברנרדסקי בכושר טוב פיזית ומנטלית, דוגלאס ראוי לשחק מהפתיחה וייתכן שכך יעשה. כרגע הוא נשק חיוני עבורנו", הוסיף המאמן לגבי הברזילאי.

אוהבים לשחק ביחד | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

לאציו – מילאן (22:45)

"העיטים" דולקים אחרי יובנטוס וחולמים על אליפות ראשונה מזה שני עשורים. בשבוע האחרון הם גברו הן על פיורנטינה והן על טורינו בתוצאה 1:2 ומחר תעמוד בפניהם משוכה לא פשוטה, בדמות הרוסונרי שנחושים להתאושש מהמעידה נגד ספאל ורחוקים שתי נקודות בלבד מנאפולי המדורגת במקום השישי, ממנו עולים למוקדמות הליגה האירופית.

לצערה, לאציו תיאלץ להסתדר ללא מלך השערים שלה צ'ירו אימובילה שמושעה למשחק אחד בגלל כרטיסים צהובים, כמו גם מחליפו פליפה קאיסדו. בהיעדרם, מי שיהיה אמון על מלאכת הכיבושים הוא הארגנטינאי חואקין קוראה. לוקאס לייבה בספק, בעוד לואיס פליפה וסנאד לוליץ' פצועים וייעדרו גם הם. "אנחנו רגילים להתמודד עם בעיות בתקופה הזו", אמר המאמן סימונה אינזאגי, "אני משוכנע כי הקבוצה יכולה לשחק מצוין בלי קשר למי שיפתח בהרכב. הוכחנו את זה בטורינו, הראינו שם אופי, צנועים ורוח במשחק השלישי שלנו בשישה ימים. מילאן קבוצה ממושמעת עם שחקנים מצוינים. איברהימוביץ' יקבל טיפול מיוחד, בין אם יפתח או יעלה מהספסל".

בצד של מילאן, שיצאה עם נקודה אחת מהמחזור אחרון אחרי ניצחונות יפים על לצ'ה ועל רומא, מתיאו מוסאקיו וליאו דוארטה הפצועים לא יעמדו לרשות המאמן סטפאנו פיולי. אנטה רביץ' צפוי לפתוח בחוד וגם לוקאס פאקטה אמור להמשיך בהרכב, בעוד זלאטן איברהימוביץ' עשוי לעלות כמחליף פעם נוספת. "לאציו קבוצה מאוד שלמה, נצטרך להיות מדויקים ב-100%. אנחנו זקוקים לנקודה כי המצב בטבלה צפוף מעלינו ומתחתינו", הבהיר פיולי והתייחס לכשירותו של הענק השבדי: "זלאטן ייכנס לכושר ככל שיצבור דקות. הוא שיחק חצי שעה נגד ספאל, עשה אימון מצוין אתמול ואני מקווה לתת לו יותר דקות נגד לאציו".

יחסר ל"עיטים" מחר | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי