אינסינייה: "המרד היה טעות. אנצ'לוטי היה צריך להיות קשוח"

קפטן נאפולי סיפק ראיון נרחב באיטליה והודה: "לא היינו בוחרים באותה הדרך, שילמנו מחיר אבל אני שמח שהתאוששנו". על המאמן שפוטר: "הוא זכה בהכל, אבל היה עליו לדרוש מאיתנו יותר". וגם: עתידו והחיבור עם גאטוסו

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

לפני שבועיים וחצי בנאפולי חגגו כפי שלא עשו הרבה זמן עם הזכייה בגביע האיטלקי לאחר הניצחון על יובנטוס בפנדלים. זו הייתה התפרצות גדולה של שמחה אחרי עונה קשה בה הקבוצה התדרדרה למרכז הטבלה בליגה האיטלקית והאירוע הזכור ביותר היה מרד השחקנים לאחר המשבר ביניהם לבין הנשיא אאורליו דה לורנטיס. קפטן הקבוצה, לורנצו אינסינייה, סקר את העונה הנוכחית בראיון לה "קוריירה דלה סרה".

אינסינייה ניתח: "הציפיות הן תמיד גבוהות ואתה משלם מחיר אפילו על הטעות הקטנה ביותר. מעולם לא רצו לשחרר אותי אבל הבנתי שעליי להשתפר ובתקופה הזו זה משתלם. לא היינו טובים נגד אטאלנטה (הפסד 2:0), אולי היינו עייפים, אבל פער של 15 נקודות מהם זה מוגזם. אנחנו מתחרטים על מה שקרה בעבר, התאוששנו מהר תחת גאטוסו אבל עדיין ישנה מרירות".

כזכור האירוע הכי זכור מנאפולי העונה היה המרד של השחקנים לאחר שנשיא המועדון אאורליו דה לאורנטיס זעם על היכולת שלהם ועל ההפסד לרומא, ורצה לנעול אותם בבית המלון עד למשחק הבא, כשיוכלו לצאת רק לאימונים. אינסינייה נשאל על כך וענה: "ברור שלא היינו בוחרים באותה הדרך. זו הייתה טעות, שילמנו עליה מחר בכל הרמות ולמזלנו התאוששנו".

אינסינייה חוגג עם הגביע | Marco Rosi/Getty Images

על קרלו אנצ'לוטי: "אני לא יכול ולא רוצה לשפוט אותו, הוא מאמן שזכה בהכל והצליח בכל הקבוצות. הוא רגיל לשחקנים ענקיים. אולי הוא היה צריך להיות יותר קשוח איתנו ולדרוש יותר". כזכור, אנצ'לוטי פוטר בדצמבר אחרי שבעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון. האיטלקי תמך בשחקניו שהתנגדו לעונש החינוכי שרצה להנחית עליהם הבעלים

מאז בואו של המאמן החדש כמובן שחל שיפור אך נאפולי מדורגת עדיין רק במקום השישי בטבלה. כשנשאל על גאטוסו ענה: "הוא מאמן שדורש הרבה מאוד, תובעני מאוד והזהיר אותנו לא פעם לגבי סיום העונה – אסור לנו לתת פחות מ-200%, גם אם יהיה קשה להגיע לליגת האלופות. ניתן את הכל במשחקים החסרים, זו החובה שלנו, גם כהכנה לברצלונה. אני מרגיש שאיתו אני במרכז הפרויקט, נתן לי אחריות והוא מאמין בי. הקשר הוא אותנטי מאוד ואני מקווה להחזיר לו".

האם ימשיך: "אני רגוע, יש לי עוד שנתיים בחוזה. אין שום בעיה מהצד שלי, אני רוצה להישאר כאן, זה המועדון שלי". הקשר הכחיש את הדיווחים שעזב את סוכנו מינו ראיולה משום שהאחרון ניסה לשכנעו לעזוב את נאפולי וטען שמדובר בסיבות אישיות. לסיום נשאל על האלילים שלו: "קיבלתי השראה מאלסנדרו דל פיירו כילד. פרנצ'סקו טוטי שלח לי הודעה ורצה לשמש כסוכן שלי".

אינסינייה וגאטוסו. המאמן פוגש את האקסית | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי